![]() |
113.750 burgers doden in één stad: is dat denazificeren?
Ik word kregelig van mensen (amper dus) die de Russen nog verdedigen of willen goedpraten in deze afgrijselijke oorlog.
titel: Zeker 113.750 burgers omgekomen bij belegering Marioepol: “Afschuwelijk cijfer dat vele malen hoger ligt dan eerdere schattingen” https://www.hln.be/buitenland/zeker-...ngen~afaee1b4/ Citaat:
|
Dat cijfer lijkt overdreven. De stad staat op wikipedia gemeld met 431.859 inwoners (census 2021).
113.750 doden op 431.859 inwoners. Daar kun je vragen bij stellen. |
Citaat:
Om wat draait het allemaal naast ![]() p.s. Dit is hoe Rusland Exxon Mobil gegijzeld houdt Naast dat zijn er nog steeds landen die zich 'goed' voelen bij wat er allemaal aan de hand is en het zelfs opnemen voor Rusland omdat zij dan gas krijgen Hongarije bvb. Verder: Citaat:
Die 'duistere' maat van mij stelde mij de vraag: "Waarom knallen ze die Poetin (vrouw & dochters) niet af? Waarom staat dat Kremlin nog recht? Waarom gooit men die gas- en olie'velden' niet plat?" Ik bekeek hem en zei op zoetgevooisde toon: "ik heb er geen flauw benul van :| " Het zal wel met kassa kassa te maken hebben en zij die hem sturen misschien? 8O |
Misschien nog wat wapens leveren om het conflict gaande te houden?
|
https://watson.brown.edu/costsofwar/
Sinds 2001 36 miljard ontwikkelingshulp aan Afghanistan. 2100 miljard naar de top 5 militaire contract aannemers. https://watson.brown.edu/costsofwar/...er20yearsofwar De toestand van de burgers is daar fel verbeterd door de VS inval. HAAAATTTSSJIEEEEEEEEEEEEEEEEEE!. |
Konden die Oekrainse superhero's op hun elektrische velo's Marioepol nie verdedigen buiten ipv binnen de stad? Die foto waar ze posseerden was in een bos genomen. Voor hun propagandacompagnie kunnen ze dat blijkbaar wèl?
|
De Russen hebben op een half jaar al meer onschuldige burgers gedood dan IS op 12 jaar.
Maar je moest toen het forum hier eens lezen. Vooral degenen die nu een erectie krijgen als ze de crash-dummy-kop van Poetin zien. |
Citaat:
|
Citaat:
En dan zijn ze nog niet gedaan met tellen, nog een beetje en het zijn er meer dan er woonden. . |
Citaat:
|
De rekening zal nog gemaakt worden.
Officieel houdt het Oekrainse Ministerie van Binnenlandse Zaken rekening met zowat 9000 burgerdoden veroorzaakt door Russisch militair geweld......met een IMMENSE achterstand aan dossiers... |
Citaat:
|
Citaat:
Dergelijke leugen-propaganda is normaal in een oorlog, dat dit kritiekloos op HLN staat is nog maar eens een dieptepunt voor onze media. Die vragen zich dan af waarom we hun leugens niet meer geloven en we zelf hun cijfertjes gaan natrekken. |
100 000 doden in één stad lijkt me inderdaad een onrealistisch hoog cijfer.
Het punt van de draadopener blijft wel overeind: al deze doden, zogezegd om Oekraïne te denazificeren. Droevig dat er mensen zijn die deze agressie nog verdedigen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of ga je gewoon extra dubbel kou leiden en honger hebben om putin een lesje te leren? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be