![]() |
Biden en de Democrats: no more mr. nice guy.
Biden zegt eindelijk waar het op staat: MAGA/Trump zijn een bende incivieke gekken.
MAGA is verontwaardigd, zoiets zouden zij nooit zeggen. :rofl: ![]() |
Dark Brandon strikes again.
![]() ![]() |
De bloedrode achtergrond van de speech met 2 marinieren in donker kostuum met witte habdschoenen deed mij echt aan een nazi setting denken.
Dan zijn speech was opruing om de halve bevolking te haten. Misschien moeten wij binnenkort de USA van nazituig bevrijden in plaats van andersom. De speech en setting kun je enkel omschrijven als Facisme en Totalitarisme. |
Citaat:
Tucker Carlson bullshit dus... |
Citaat:
USA is een bananenrepubliek aan het worden. Eerst Trump, nu Biden... Biden is in mijn ogen een nog veel groter gevaar voor de democratie dan eerst genoemde. |
Citaat:
Die kerel zijn moreel kompas is zodanig ontregeld dat hij zelfs geen probleem meer ziet in het feit dat een ex-president classified documents ontvreemde maar wel probleem maakt dat de autoriteiten hier tegen zouden optreden. |
De democraten en Trumpiaanse republikeinen moeten voor elkaar niet onderdoen. Zoveel staat vast. Biden was nooit verkozen geweest als het nieuws over de inhoud van de laptop van Bidens zoon niet onderdrukt was geweest net voor de verkiezingen zoals Zuckerberg deze week bvb toegaf. En het is ook niet het enige voorbeeld van ondemocratische of ronduit illegale middelen die de democraten jarenlang hebben gebruikt om Trump van de macht te houden en die hebben bijgedragen aan zijn nipte nederlaag. Biden heeft de republikeinen geen les te spellen over democratie en zeker niet in zijn rol als president van de hele bevolking. Hij gaat daarin nu dus even ver, zo niet verder, dan Trump. Geen van beiden hebben zich ooit werkelijk president van de hele bevolking getoond. Obama was de laatste die nog een beetje deed alsof nadat de democraten bij de verkiezing van Bush zijn beginnen doorslaan.
|
Citaat:
Dat zijn dus dezelfden die zes jaar geleden stonden te toepen dat Clinton in jail moest terwijl achteraf bleek dat het een scheet in een fles was. Biden heeft groot gelijk dat hij geen blad meer voor de mond neemt en waarschuwt voor die bende fascisten. |
Citaat:
Welke zin heeft het om in een post-moderne maatschappij a la Mad Max een ouderwetse communicatie techniek zoals lezen en schrijven te leren, maar geen survival skills aan te leren ? Nog zo een ivoren-toren onnozelaar die niet beseft dat kinderen de skills moeten leren die ze zullen helpen overleven he. |
Citaat:
Biden zijn grootste fout is dat hij veeel te lang is blijven geloven dat 'bipartisan' beleid mogelijk is, en dat de GOP nog een rationele partij was ondanks vier jaar MAGA bullshit. Maar nu blijkt dat de MAGA sekte de partij volledig heeft overgenomen en zelfs interne tegenstanders van het eerste uur (zoals lindsey Graham was...) nu slaafs achter 'DiaperDonald' aanhollen om toch maar zijn steun te verkrijgen in november liggen de zaken anders. Die gasten willen geen waarheidsbevinding, die willen geen feiten, die willen gewoon DiaperDon zijn steun voor de tussentijdse verkiezingen en al de rest kan de pot op. |
DiaperDon Goeike :lol:
|
Den Donald en zijn vrienden mogen op dagelijkse basis leugens en haat verspreiden. En als den Joe dat eens benoemt is hij de nazi.
Doorzichtig. |
Citaat:
|
Het gebeurt weer, ziet er bekend uit, dit hebben we eerder gezien.
https://www.youtube.com/watch?v=MmCVmqj8xeM |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb zo mijn twijfels.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gisteren nog bij het bekijken van het nieuws is mij nogmaals iets opgevallen. De mimiek van Trump na elke zin die hij uitspreekt doet mij onwillekeurig denken aan de theatrale mimiek die destijds door Mussolini vertoond werd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be