![]() |
Fascisme is een Duitse uitvinding
https://www.zerohedge.com/geopolitic...t-voters-think
Hoewel Hitler en zijn handlangers, Mussolini en zijn cornuiten al lang tot de aarde besteld zijn, krijgt men het fascisme in Duitsland maar niet uitgeroeid. De niet geheel afgrijselijk uitziende duitse minister van buitenlandse zaken Annelena Bearbock confronteert ons met de waarheid; Democratie is fictie. Wie vond fascisme eigenlijk uit? |
Als ik mij goed herinner toonde de ideale maatschappij van Griekse filosoof Plato (5de - 4de eeuw voor C.) nogal wat fascistische kantjes.
|
Citaat:
Het spijtige is dat er een grote slordigheid en zelfs opzettelijk misbruik valt waar te nemen in het gebruik van de terminologie waardoor linkse groeperingen dikwijls ten onrechte de term "fascisme" en "fascist" hanteren wanneer ze met andersdenkenden geconfronteerd worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar, links, rechts of averechts, wat vindt men van het feit dat de Duitse minister van buitenlandse zaken (toch geen protocolfunctie zou ik denken) de democratie afschaft?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wacht. |
![]() |
Citaat:
Ge zijt ne fascist als ge daar voor supportert. Allez, volgens uw eigen definitie dan toch hé. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Er is nog een middenklasse. Er worden geen coupes gepleegd. |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=Rvc8...channel=grubxl |
Citaat:
Kiezers die ni veur ongs kieze zaain slecht! |
Citaat:
Ik sta perplex. |
Citaat:
Neen, serieus over dat euh fascisme. Dat is iets intrinsiek aan de mens, neen? Net zoals anarchisme. Een donkere insteek zou zeggen dat al die mensen elkaar afmaken voor een waterput, een hotdog, een pen. Dat die vechtend over de grond liggen over een banaliteit. Dat de mens inherent slecht is. In de Middeleeuwen waren de mensen zo. Maar fascisme ja. Wat daarvan aan is? Sterke figuren die alles even komen zeggen in tijden dat de mensen het niet weer weten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be