![]() |
Reclame = energieverspilling?
De vele tot vervelens toe opgedrongen reclameboodschappen mogen wij die de dag van vandaag rekenen bij energieverspilling?
Waarom de vraag. Wel, u kijkt toch ook TV, een film of een serie, waar een massa reclame boodschappen inzitten. U valt in slaap, u gaat eens wateren, u maakt een tasje koffie of neemt u een ander drankje biertje of zo maar u wil de onderbroken serie of film toch blijven volgen met dien verstande dat uw TV langer aanstaat dan anders, energieverspilling of zie ik dat verkeerd? 8O Als je de reclame uit de meeste series/films uitknipt dan lig je een uur vroeger in uw bed. ![]() |
We gaan de reclame, als drukwerk, nog goed kunnen gebruiken om ons te verwarmen.
Via satelliet opgenomen programma's kan ik nog steeds de reclame doorspoelen. no prob. |
Het is voor elke ondernemer een vrijheid en een recht om publiciteit te maken.
En voor elk medium, krant of tv, radio ..., het recht om die pub te voeren. (even de belastingsslurpende overheidsmedia buiten beschouwing gelaten). Wie publiciteit voert, betaalt daarvoor de kosten. No problema. Ja, natuurlijk, dat heeft een ecologische voetafdruk. En dan kan je beginnen geilen: gaan we dat verbieden, verbieden, verbieden, ... o dat doen we graag, verbieden, verbieden, verbieden ... |
Citaat:
|
Reclame is verspilling van moeite. Goede wijn behoeft geen krans.
|
Citaat:
Ik heb daar geen probleem mee. Alleen, er zijn er die o zo graag en liefst zoveel als mogelijk van alles en nog wat verbieden ... En u vindt dat grappig? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Precies alsof er zonder reclame minder tv zou worden gekeken.
Ik geloof daar niets van. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar velen onder os kijken uitgesteld. Een reclameblok van 6 tot 8 minuten in een programma van 20 minuten, is er echt over hoor. |
Citaat:
Hoeveel reclame ziet u voor de toplijn wijnen, auto's, gereedschap etc etc? |
Via streaming heb je geen reclame. Behalve voor andere series en films uit het streaming aanbod. Die kan je ook doorclicken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat lees ik ondertussen elke dag. |
Citaat:
De topicstarter doelt op minder tv kijken doordat er minder reclame te zien is. Te belachelijk voor woorden. Toch alleszins naar het tv publiek dat tv kijkt tot het bedtijd is. Reclame of niet, ze kijken. Niet aan mij besteed. |
Citaat:
Zo ben ik gisteren weer maar eens in slaap gevallen, de afloop van de serie niet gezien waar ik zat naar te kijken. De beste optie was dan: TV uit en bed in. :rofl: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be