Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Ik word arm, met wie mag ik delen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=266289)

reservespeler 8 september 2022 06:29

Ik word arm, met wie mag ik delen?

Mijn schoonbroer kreeg deze week een brief waarin werd medegedeeld dat hij mag bijbetalen voor zijn elektriciteitsverbruik.
Hij had een minder verbruik en moest meer dan het dubbele betalen (eindafrekening).
  • Als mijn rekening ook zo gaat stijgen (als het vast tarief afgelopen is).
  • Als de prijzen van voeding zo blijven stijgen.
  • Als de prijzen van diesel en benzine zo hoog blijven
  • Als ...

Dan vrees ik dat ik in de armoede zal belanden.

Skobelev 8 september 2022 06:51

Misschien eens aankloppen bij een politieker?

Herr Flick 8 september 2022 07:48

Ne fleece vakkunding ineen gezet door arme chineese kindjes in bangladesh, wat kost dat tegenwoordig ?

Chaufage op net niet doodvries temperatuur, dikke fleece, een stuk karton waarin ze dat ding hebben opgestuurd over of onder u en ge gaat nog zwetend in uw bed kruipen.

reservespeler 8 september 2022 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10029416)
Mijn schoonbroer kreeg deze week een brief waarin werd medegedeeld dat hij mag bijbetalen voor zijn elektriciteitsverbruik.
Hij had een minder verbruik en moest meer dan het dubbele betalen (eindafrekening).
  • Als ...

Tja, ik kan maar beter voorbereid zijn hé.

reservespeler 8 september 2022 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10029418)
Misschien eens aankloppen bij een politieker?

Strak plan.

reservespeler 8 september 2022 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10029435)
Ne fleece vakkunding ineen gezet door arme chineese kindjes in bangladesh, wat kost dat tegenwoordig ?

Chaufage op net niet doodvries temperatuur, dikke fleece, een stuk karton waarin ze dat ding hebben opgestuurd over of onder u en ge gaat nog zwetend in uw bed kruipen.

Ik heb er geen gedacht van, wslk heel weinig (voor de retailer).

Onzijdig 8 september 2022 10:48

Ga naar meneer pastoor. De kerk is stinkend rijk, die kan u zeker en vast helpen.

TV-verslaafde 8 september 2022 11:05

Je kan altijd op je werk blijven slapen, hé. Kost en inwoon, inbegrepen. :lol: Komaan, dat is niet veel beter dan de status van een stenen kapper bij de Farao's.

Een woonst? De baas zorgt ook voor je kinderen.

https://www.youtube.com/watch?v=9k6j...nnel=GameQubes

:lol:

Fabeltjes Stad. Och in jouw fantasiewereldje, ben jij daar de sheriff. Amerikanen. :-D

Een eerlijk proces.

pajoske 8 september 2022 11:11

Citaat:

• Als ...

In de bossen ligt noch héél veel sprokkelhout en omgevallen bomen. Ik heb zo een vermoeden dat er na de winter, ondanks dat het niet mag van de groenen, daarvan veel zal verdwenen zijn.

Herr Flick 8 september 2022 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig (Bericht 10029550)
Ga naar meneer pastoor. De kerk is stinkend rijk, die kan u zeker en vast helpen.

ge kunt uw handjes warmen aan zijne kwispel ;-)

maddox 8 september 2022 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 10029569)
In de bossen ligt noch héél veel sprokkelhout en omgevallen bomen. Ik heb zo een vermoeden dat er na de winter, ondanks dat het niet mag van de groenen, daarvan veel zal verdwenen zijn.

Als het een vergelijkbare situatie zou worden, als hongerwinter 44, dan gaat er niet veel bos meer over zijn.

Pandareus 8 september 2022 12:04

Citaat:

• Als ...

Heb je thuis een stoof ?
Zet je centrale verwarming af, en stook heel de winter drukwerk van N-VA, reclamefolders, partijstatuten en Helfie-kostuumpjes (die liggen nog bij de duizenden in voorraad naar het schijnt). Gratis verwarming dus.

De Rode Willem 8 september 2022 12:05

Citaat:

Meneer is kenner ?
chinese kindjes nogalwaar.

Ik zou het niet weten. Ik heb er eentje door Bangladesh kindjes ineengezet. Gekocht op de markt van, godbetert, Wetteren.
Na afbieden, bangla productie is nu eenmal geen chinese kwaliteit, heeft mij dat vorig jaar 7 euro gekost.

Eigenlijk de beste investering die ik ooit gedaan heb.

De Rode Willem 8 september 2022 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10029610)
Heb je thuis een stoof ?
Zet je centrale verwarming af, en stook heel de winter drukwerk van N-VA, reclamefolders, partijstatuten en Helfie-kostuumpjes (die liggen nog bij de duizenden in voorraad naar het schijnt). Gratis verwarming dus.

N-VA heeft een ander plan.
Het warm water dat ze elke dag uitvinden zullen ze ter beschikking stellen voor de verwarming van huizen.
Ook de energie die ze verbruiken om alle dagen zoveel lucht te bakken, gaan ze ter beschikking stellen van de Vlaamse burger.

Mambo 8 september 2022 12:17

Raar genoeg heb ik mijn electriciteit en maandelijkse rekening wel gehalveerd. Zelfs 2000€ terug gekregen onlangs.

Ik had het vorig jaar wel zien aankomen.

IJsboer 8 september 2022 12:19

Lof der Zotheid 8 september 2022 12:30

Citaat:

• Als ...

Misschien delen met die fameuze Nigeriaanse sprookjesprins?

Skobelev 8 september 2022 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10029610)
Heb je thuis een stoof ?

Spijtig dat die honderdduizenden mondmaskers al verbrand zijn. De regering kon die tegen een prijsje verkopen om op te stoken. :-(

Skobelev 8 september 2022 12:33

Citaat:

Goei kleding is alles.
Deze morgen heb ik 45 minuten in -35°C gespendeerd. Geen minuut kou gehad.

Herr Flick 8 september 2022 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 10029611)
Meneer is kenner ?
chinese kindjes nogalwaar.

Ik zou het niet weten. Ik heb er eentje door Bangladesh kindjes ineengezet. Gekocht op de markt van, godbetert, Wetteren.
Na afbieden, bangla productie is nu eenmal geen chinese kwaliteit, heeft mij dat vorig jaar 7 euro gekost.

Eigenlijk de beste investering die ik ooit gedaan heb.

ik heb er ooit eens eentje gekocht, was iets van 30 euro schat ik, ik weet zelf niet door welke kindjes hij ineen gestikt is. Als ze er maar een kommeke rijst voor gehad hebben.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be