Micele |
9 september 2022 16:47 |
Afgezaagd en *beperkt artikel, knopkes zoeken is Nokia design hé.
Citaat:
*
De test houdt geen rekening met stem- of gebaarcommando's. De teams van ADAC en TCS hebben zich uitsluitend geconcentreerd op het gebruiksgemak van knoppen, aanraakschermen en/of controllers/touchpads. Er werd met name gekeken naar de bediening van de airco, het gebruik van het infotainmentsysteem en het activeren van veiligheidsfuncties zoals ruitenwissers, verlichting en waarschuwingsknipperlichten. De afleiding werd geregistreerd door middel van video-observatie met eye tracking van 24 bestuurders die niet in de autosector werkzaam zijn, niet vertrouwd waren met de voor de test gekozen merken en minder dan 6.000 km per jaar afleggen.
|
Meer dan 2 jaar geleden, USA, hetzelfde verhaal:
https://insideevs.com/news/429268/vi...needs-to-stop/
(lees de reacties van mensen die gewend zijn aan de wagen)
Bovendien is het model Y voorlopig de veiligste wagen in de Euro NCAP, ook qua safety assist. Wat is er geloofwaardiger?
Als de bediening meer standaard moet worden, een post van 4 jaar geleden:
|