![]() |
Staakt het vuren.
De posities zijn ingenomen. De loopgraven lopen onder. De lijken stapelen zich op.
Ca suffit. Dit kan zo niet verder. Geen 2de keer 14-18. Of we het willen of niet, er is maar 1 oplossing. Aan de tafel. |
|
Citaat:
Iemand, iedereen, is goed. De angel moet er uit |
Citaat:
Laat ze het uitvechten. We moeten wel humanitaire bijstand blijven leveren. |
Citaat:
Ik verdedig mezelf en mijn gezin. Its war, makker. |
Citaat:
De enige reden dat Oekraïne standhoudt is de massale logistieke en technologische steun vanwege de US en het UK. Dat wordt een eindeloos conflict en slachtpartij. Iedereen weet wat de oplossing is: De Krim en Donbas bij Rusland. Dat gaat nooit via onderhandelingen lukken. |
Citaat:
|
Citaat:
Rusland moet uit oekraien |
Citaat:
|
Citaat:
Tant pis. |
Citaat:
|
Citaat:
Nou niet hé.... Vladje zal de kelk der vernedering moeten gaan slikken tot het bittere einde...:lol: |
Citaat:
Wat die veenmollen alvast voor hebben op de Russen ,dat is dat zij kunnen graven zoals mollen, ze kunnen ook zwemmen zoals otters ,ze kunnen zingen zoals krekels ,en ze kunnen ook vliegen... Ze zijn dus superieur aan elke Rus , en ze zitten met honderden ,zoniet met duizenden in mijn tuin.... Moet er een paar hebben ,ze zijn gratis in de aanbieding hé...;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Laat eerst maar zien hoevéél je ervoor over hebt ...:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is dan dus hoog tijd om dat wit lijntje eens niet te gaan opsnuiven hé...
God weet waar je anders in het universum gaat eindigen... En ben jij uiteraard verantwoordelijk voor de eerstvolgende UAP die boven belgisch grondgebied zal worden gesignaliseerd terwijl je druk doende was om terug te dalen tot de dagelijkse werkelijkheid.... |
Citaat:
Maar u bent wél voor het Belgicistisch nationalisme hé.... Specifieer dat dan eens mijn beste wat die miserie zal betreffen... Wat gaat er hier dan gebeuren... Vertel het eens ,en let wel ,details worden graag in overweging genomen...;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be