![]() |
Welke onheilspellende gebeurtenis hebben zij voor 24 september gepland?
Ik weet niet waar ik het moet zetten maar het lijkt mij ernstig.
Zoals u hieronder zult zien, waarschuwt een lid van de Duitse regering openlijk dat 24 september een dag zal worden waarop iedereen zich zal herinneren “precies waar hij of zij was”. https://twitter.com/Xx17965797N/stat...7v7FMd0Iw&s=19 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Verschijnt dan een recente naaktfoto van angela? 8O:-(
|
De spreker is Friedrich Merz.
Hoge piet. En naar alle verwachting iets te maken met Oekraïne of Rusland. |
De verrijzenis van Dolf en het begin van het Vierde Rijk?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of het is een verspreking met data want de originele uitspraak is circa 6 maand terug...begin oeikranees oorlog ongeveer. Maar ik herinner me niets van belang, dus dat kan het niet zijn. Bijgevolg moet het nog komen. Maar wat? Duitsland verklaart de oorlog aan Rusland? |
Logicherwijs zou het iets moeten zijn waarvan de datum min of meer vastligt en hij die weet. Debat over het budget van 2023 ofzo, de dag dat de nieuwe gascontracten in de bus vallen, de 50 jarige herdenking van bla de blabla, zoiets.
Ik ga me er verder niet druk om maken, deze Twitteraar of de persoon waar het filmpje daarvoor van komt heeft er duidelijk voor gekozen om de boodschap zo te knippen dat alle informatie eraf valt. De werkeljjke boodschap was dus niet spannend, maar alleen de eerste zin zonder context lijkt spannend. Clickbait, complotvoer, follow me on Twitter. |
Is dat niet de dag waarop de grootste beurscrash ooit gaat plaatsvinden en het fiatgeld wordt afgeschaft ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
p.s. Qua gebeurtenissen 'zag' Nostradamus het zo. Mocht dat zo zijn dan staat wij er niet goed voor. :roll: |
Citaat:
|
Nog twee dagen ...
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be