![]() |
TRUMP NIET WELKOM op begrafenis QUEEN
Geen Trump, maar wel een Obama?
Ook de Amerikaanse president Joe Biden en zijn vrouw Jill Biden zullen de begrafenisplechtigheid bijwonen. Het is voorlopig nog onduidelijk wie verder nog deel zou kunnen uitmaken van de Amerikaanse delegatie. De voorganger van Biden, Donald Trump, zou niet van de partij zijn, oud-president Barack Obama en zijn vrouw Michelle Obama vermoedelijk wel. In dat geval zou het voormalige presidentspaar private uitnodigingen ontvangen hebben. Donald Trump Is Not Invited to Queen’s Funeral, and Joe Biden May Have to Take the Bus https://www.dailymail.co.uk/news/art...y-limited.html https://1news.one/trump-niet-welkom-...een-bus-nemen/ https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/09...-mag-komen-en/ |
Trump mag trouwens het land niet verlaten, de FBI vreest dat hij naar Poetin vlucht.
|
Ik begrijp niet dat men naar die begrafenis zou willen gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of anders https://www.imdb.com/title/tt3300542/ |
Citaat:
|
Citaat:
I found my freedom (Blueberry Hill) Bij het bekijken van de clip even kijken wie er al allemaal in het publiek zitten. :roll: |
Citaat:
|
Ik zou ook niet graag hebben dat mijn heksie perfeksie en/of mijn nakomelingen Trump zouden uitnodigen op mijn uitvaart.
Ernstig nu: is de uitnodiging en aanwezigheid op zo'n spel politiek of alleen maar protocolair? Als het politiek is, dan dreig je segregatie, uitsluiting ... Als het protocolair is, dan dreig je ondersteuning te geven aan iets dat je niet wenst. Pff ... |
Citaat:
|
eco-voetafdruk uitsparen
|
Citaat:
Ik neem aan dat vele landen nu eenmaal verplicht zijn om een of andere kwiebus te sturen uit beleefdheid naar de Britten toe, maar dat is eerder omdat de Britten graag mensen zien komen, niet omdat zij dat zelf leuk vinden he. Kortom, het zijn hier de Britten die vragende partij zijn om naar die begrafenis te gaan, niemand anders he. Het is eerder een soort van offer dat men brengt om de Britten kontent te stellen van daar een kneus naartoe te sturen. Het is niet echt een vraag om daar naartoe MOGEN te gaan he. Mochten ze mij uitgenodigd hebben ik zou er uiteraard niet heen gaan. Gij wel ? |
Citaat:
|
Citaat:
En te bedenken dat de Windsors effe 28 miljard euro waard zijn en heel wat van in de meute treurende 'onderdanen’ moeten vechten en knokken om maandelijks de eindjes aan mekaar te kunnen knopen. Het is niet te geloven hoe (wellicht goed bedoeld) deze Britten zich laten inpakken door al die glitter (hoeveel kost die begrafenis al niet?) en schijn. Opmerkelijk is ook dat al die leden van deze koninklijke familie vol hangen met decoraties. Waaraan ze die verdiend hebben, mag Joost weten want ze hebben heel hun leven geen poot uitgestoken. Besluit: Afschaffen heel die koninklijke keet! Een groot deel van het fortuin en de vele koninklijke ‘optrekjes’ in beslag nemen (zeker in een tijd van ’s lands financiële nood) .En als men dan toch een koning (koningin) wil (en blijkbaar willen heel wat mensen dit), dan alleen de koning (en zijn vrouw vergoeden. En dan met mate. Geef hem een statig huis als het dan toch moet met enkele bedienden. Punt uit. |
Trump is nochtans plezanter. Tegen Biden durft men niet zeggen dat hij feitelijk al dood is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Now if my name were Ada, I'd be Ada even backwards I'd be Ada, and if my name were Ruth than I'd be Ruth because with Ruth what can you do? Or Sally or Margaret or Ginger or Faye but when your a Liza, you always have to say, no it's Liza with a "Z" not Lisa with an "S" cause Lisa with an "S" goes snoz Its Z instead of S, Li instead of Lee it's simple as could be see Liza! Oh! and that is only half of it, there's another way they treat me cruely, how often I remember someone saying "There she goes Lisa Minoulli, or Minolli or Miniola or Minilli or Minillie, so is it a wonder I very often cry! It's M I double N then E double L I you double up the N that's "n" not Lou then E double the L end it with an I that's the way you say Minelli, Liza Minelli, it's easy, it's easy...see it's Lizi....no..... L I Z A |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be