![]() |
Barbara Pas vs Peter de Roover.
In de Zevende Dag kreeg Het Rooverken de volle laag vanwege Barbara la.
Is Forza Flandria opgeblazen? Gaat VB nu voluit tegen NVA? Ik denk het wel. Uw mening? |
Ik heb de uitzending deze namiddag bekeken.
Neen, het VB gaat niet voluit tegen NVA. Ze verschillen wel van mening hier en daar. Het zou nogal vreemd zijn moesten ze dat niet doen. Wie in de oppositie zit kan ook best wat eensgezind zijn. |
Citaat:
Verschillen van mening hoe de energie crisis oplossen is niet iemand de volle laag geven. Het ging er beleefd aan toe. Verschillen van mening hoe de energie crisis oplossen is niet iemand de volle laag geven Dadeemelee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Doei. https://forum.politics.be/showpost.p...40&postcount=2 |
Wij, het volk, beginnen beter zelf een partij om de politiek te hervormen en ze 500% meer aanrekenen dan de burger om tot normale prijzen in hun verdienmodellen te komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Goed gezien Nabat. |
Je kan soms verwonderd zijn voor iets dat echt dagelijks-banaal is.
Tsja, niet iedereen kan weten dat - vb en nva twee verschillende partijen zijn - de nva in één regering van het tweeland in de meerderheid zit, en het vb in geen enkele regering. Hoe stom zou ik zijn, mocht ik het verschil aanklagen tussen Vooruit en de pvda? Verder denk ik dat het duo vb-nva meer on speaking terms zijn, dan de vooruit en de pvda ... |
Citaat:
De N-VA is al jarenlang heel duidelijk: geen samenwerking met het VB (tenzij het VB zéér grondig zou veranderen). |
Citaat:
Noemt de voorzitter van Vooruit zijn collega van pvda ook 'Paljas' ? Zegt hij ook dat pvda 'ranzig' is en dat ze grote kuis moeten houden ? Zegt hij ook dat hij zelfs geen resolutie met hen wil stemmen dat de zon morgen opgaat ? Gooit hij ook bestuursleden uit de partij die willen samenwerken met pvda ? Noemt hij hen ook "het drama van Vlaanderen" ? |
Peter zag er maar verwaaid en geïrriteerd uit. Hij slaapt precies niet genoeg. Het is dan ook niet evident om als zestiger een jong dingske als Els van de kutbrommers en gigolo's weg te houden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
‘Wat zit ik hier allemaal uit te kramen?’ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be