![]() |
Kakpapierproblemen
Ik koop mijn kakpapier haast altijd in de Carrefour.
Daar dat is echt geen sinecure. Ofwel is het te dun en loop je de kans dat je vinger tijdens de inzet vdoorheen gaat. Ofwel is het te dik en krijg je op termijn septische problemen. Waar is de middenklasse gebleven ? ![]() |
De middenklasse moet er van tussen.
|
De 2-laags moet je hebben.
Graag gedaan. (Kom er maar in met dat plaatje van een verwijzing die over mijn hoofd heen vliegt.) |
WC-papier getuigt van white-suprimacy en moet verboden worden. Een woke mens reinigt zich met water.
|
Oke, wacht, een compromis: we gebruiken allemaal bruin papier.
|
gezonde voeding en mooi drukken
|
De vochtige doekjes dan maar?
![]() In een ver verleden in een buitenhuis van mijn grootouders zaliger stond er achteraan in de tuin een huisje met een hartje in de deur. ![]() Je kon u daar binnen op een houten plank met een rond gat in te schijten zetten tussen al het ongedierte dat er zat. Na uw werk gedaan te hebben on het het luid zingen van "O! Sole Mio" kuiste u uw poep af met krantenpapier. |
Citaat:
|
Citaat:
Een lief in huis halen die fan is van poepseks (Coprolagnie) dan maar? :roll: Cookies??? ![]() |
Citaat:
Uw lichaam gewoon maken dat ge maar 1x per dag moet schijten. En als dat goed is, hangt er geen stront aan uw papier/doekje. Alcohol en vettig eten zorgt ervoor dat uw stront aan de pot en papier blijft hangen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn grootouder gebruiken de gazet en kakten op een plank met een gat in. In de wc deur was een hartje. Da ware nog es tijden se. Tedju toch.
|
Citaat:
|
Na het werk in het huisje met het hartje in de deur op het einde van de tuin.
Een washandje en de koudwaterkraan open? ![]() Lastig in de winter??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eens iets anders over dit onderwerp.
't Schijnt dat de prijs van papier de hoogte in schiet. Moeten we geen wc-papier hamsteren? Straks is het onbetaalbaar.. |
Citaat:
Ik was mijn auto ook met water en zeep dus niet meer dan normaal dat ook doe met stront. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be