![]() |
'Drugscriminelen' aan het huis van Van Quickenborne
Drugscriminelen doken gewapend op aan het huis van minister Van Quickenborne: dit weten we al over de dreiging
Uit vroegere teksten kon men 'leren' dat Van Q niet vies was van een jointje. (waar????) De belagers zouden uit Nederland gekomen zijn???? :| |
Zouden we dat stuk verdriet missen?
|
Citaat:
Oh, wat meer leugens vertellen ook, zodat het niveau op peil blijft. |
Citaat:
|
Ik vermoed dat het een poging tot omgekeerde ontvoering was.
De criminelen sturen dan de boodschap: direct en veel betalen, of we laten hem vandaag al ongedeerd terug los. |
Zelfs de drugscriminelen beseffen waar het grootste gevaar vandaan komt.
Een totaal falend burhemeestertje is blijkbaar ongevaarlijk voor de drugsmaffia Oh....de fluiter van A´pen ziet groen van sjaloezie... |
Allee ik gaa het hier ook posten uit den andere draad
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar zijn er twee verhalen. De Nederlandse politie pakte criminelen op die Quicky wilden ... En Drugscriminelen die opdoken aan het huis van Quicky. Vreemd, heel vreemd. |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
www.youtube.com/watch?v=bMhn8woIgHI |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Allee dat moeten toch wel echte sukkels zijn die ze daarvoor naar Kortrijk gestuurd hebben, ...
De q komen ontvoeren, we hadden er nog een paar duizend bij kunnen geven om hem wat langer te houden zodat m minder schade kon doen. |
Citaat:
|
Ondertussen hoorde ik de Dweil op tv toegeven dat "hij" vorige week een vergadering organiseerde, waar De Wever al enkele jaren vragende partij voor is.
|
Citaat:
Er komen extra middelen en ze gaan op regelmatige basis overleggen. Hij had het over enkele burgemeesters maar uiteindelijk noemde hij Bart De Wever toch bij naam. |
Citaat:
Als de gewone man in de straat slachtoffer is van een geweldsdelict, dan voelen ze mee met de betrokken familie. Klootzakken. |
Citaat:
Painlaik. :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be