![]() |
Zou je het leuk vinden als Van Quickenborne vermoord wordt?
Ik vraag het maar want er zijn er hier die dat blijkbaar leuk zouden vinden.
|
Het is een politicus.
De kans dat een politicus/ca iets doet dat me plezier oplevert zonder onredelijk hoge kost is even groot als 4 keer de Euromilions op rij winnen. |
Citaat:
En thx om neen te stemmen. We moeten de discussie toch altijd redelijk houden. |
‘k Zou er toch niet wakker van liggen.
Het politiek uitschot die ons in de huidige situatie in dit land heeft gebracht kan mijn rug op. |
Citaat:
Ik mis de optie: "who cares?" |
Citaat:
|
Citaat:
U zou liever lezen dat ik schreef, ontvoert en gedood, met lantaarnpaal of kalasnikov, tijd voor een glimlach. |
Citaat:
Dat gaat uw street credibility niet ten goede komen Xeno. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Zou je datzelfde doen als het om een Dewinter ,een Van Grieken of over De Wever zou gaan.... Ach Van Quickenborne en De Croo zijn voor mij de quick en flupke van het politieke bestel , waarbij die stripfiguren verre superieur zijn tegenover hun tegenhangers van vlees en bloed... |
Citaat:
En, moest er Philip Dewinter of Tom Van Grieken staan ipv Van Quickenborne dan zou ik nog altijd ‘neen’ stemmen. En U? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geloof het of niet, ik geloof ook in mensenrechten voor mijn politieke tegenstanders. |
Zoals ik eerder schreef ben ik geen fan van de man in kwestie maar vermoorden dat hoeft niet, al zou ik er niet om treuren. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Of ben ik verkeerd? 8-) |
Citaat:
Als er niemand is om u die rechten te gunnen, gaat u snel merken dat die rechten geen water, maaltijd in uw buik of bescherming tegen de elementen bieden. Al de rest is bladvulling en doen alsof. Citaat:
|
Citaat:
Dat zou betekenen dat ik er moeite voor zou doen. Dat zijn ze niet waard. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be