![]() |
Zou je het leuk vinden dat Tom Van Grieken vermoord wordt?
Zeg het maar.
|
U verveelt uwzelf.
Of uw glas warme melk bevatte teveel rum. |
Citaat:
|
Ge wil het precies niet leren hé....
Dat kan mij ook géén rotte kloten schelen ... Maar het moet gezegd zijn dat de politieke wereld in dat geval wél degelijk en adequaat wordt afgeschermd van een eventuele bedreiging.... Ga als burger eens politiebescherming vragen ,dan wordt je gelijk terug naar buiten gewezen met de woorden " er is nog niets gebeurd , en enkel voor woordelijke bedreigingen kunnen en mogen wij niet optreden" Dat was dus wat lang geleden een oude jeugdvriendin te horen kreeg ,enkele dagen later werd ze vermoord in haar eigen appartement door haar vriendje dat die bedreigingen geuit had...:roll::roll: |
Dit is een wansmakelijke vraag
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niks rotter dan mensen
1 is nog teveel |
Citaat:
|
Citaat:
|
draad met oproeping tot geweld.
slotje en ban starter aub! |
wagelijk topic met walgelijke poll:evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb deze twee draden gemaakt om aan te klagen dat er lacherig gedaan werd over de doodsbedreiging tov Van Quickenborne en ja er waren er die het nog leuk zouden vinden ook. Ik verafschuw waar Van Grieken voor staat maar wens hem voor de rest een goede gezondheid. |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zouden we er een bal om geven als de Kwik moet onderduiken, als Geert Wilders dat al bijna 15 jaar moet doen en jullie dat normaal vinden. Wat normaal is voor Geert Wilders, is dat voor de Kwik ook. Jullie regels. |
Citaat:
|
Citaat:
https://forum.politics.be/showthread.php?t=266452 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be