![]() |
Mathieu van der Poel gearresteerd
Ik heb het wel eens over luidruchtige Nederlanders, maar is dit er niet een beetje over ?
Mathieu van der Poel werd avond voor het WK gearresteerd en geeft op. Dinsdag komt hij voor de rechter Een flinke bom in Wollongong: Mathieu van der Poel is zaterdagavond (Australische tijd) gearresteerd geweest. Er was een incident met luidruchtige kinderen in het hotel van de Nederlander, een van de topfavorieten voor het WK. "Ik was pas om 4 u terug op mijn kamer", zei hij bij de start. Van der Poel gaf op na 30 kilometer bij de eerste passage in Wollongong en moet een juridische soap vrezen. ![]() https://sporza.be/nl/2022/09/25/math...1664063416052/ |
Het leukste moment voor Remco weg ging
Maakte onmiddellijk de ochtend goed Wie bedenkt zulke scenario’s ? Ik zelfs niet op mijn meest duistere momenten. Man man man…wat een afgang. |
Citaat:
|
Hij had beter zelf het initiatief genomen om de hotelreceptie te bellen voor die hinderlijke kinderen.
Nog wat jong zeker, die kandidaat-wereldkampioen. Benieuwd of er complot-theorieën gaan ontstaan. Op voorhand zo gepland, een gezin dat in hetzelfde hotel een paar kamers boekt, en de kinderen uitstuurt om de tegenstrever een moeilijke nacht te bezorgen. |
Citaat:
Maar ik vind hotels ook een pest om in te slapen. Er zijn altijd wel zatte mensen die in het holst van de nacht in de gang zitten te brallen. |
In wat voor hotel sliep MvdP ?
Als je wereldkampioen wil worden ga je toch niet slapen in een jeugdherberg ? |
Citaat:
Wie bedenkt zulke dingen ? Die persoon moet de nobelprijs humor krijgen. |
Citaat:
Waarom moest hij weer iets anders doen dan de Nederlandse ploeg ? |
Citaat:
En volgens de ned TV sliep hij bij zijn vriendin. Ik ben van mening dat hij het zelf gezocht heeft door weeral maar het specialleke te willen uithangen Ook,de OS heeft hij zelf verkloot,door ‘s ochtends niet meer te gaan verkennen en dus de verwijdering van het plankje te hebben gemist Het blijft leuk, enorm leuk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als de concurrentie zichzelf uitschakelt op een onvoorstelbare manier, dan heb ik daar plezier in Veel plezier Enorm veel plezier |
Citaat:
|
Citaat:
Bevestigd door nederlandse bondscoach op nos. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be