Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Sport (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=170)
-   -   Mathieu van der Poel gearresteerd (https://forum.politics.be/showthread.php?t=266463)

Henri1 25 september 2022 07:14

Mathieu van der Poel gearresteerd

Ik heb het wel eens over luidruchtige Nederlanders, maar is dit er niet een beetje over ?

Mathieu van der Poel werd avond voor het WK gearresteerd en geeft op. Dinsdag komt hij voor de rechter

Een flinke bom in Wollongong: Mathieu van der Poel is zaterdagavond (Australische tijd) gearresteerd geweest. Er was een incident met luidruchtige kinderen in het hotel van de Nederlander, een van de topfavorieten voor het WK. "Ik was pas om 4 u terug op mijn kamer", zei hij bij de start. Van der Poel gaf op na 30 kilometer bij de eerste passage in Wollongong en moet een juridische soap vrezen.

https://sporza.be/nl/2022/09/25/math...1664063416052/

De Rode Willem 25 september 2022 08:10

Het leukste moment voor Remco weg ging
Maakte onmiddellijk de ochtend goed
Wie bedenkt zulke scenario’s ?
Ik zelfs niet op mijn meest duistere momenten.
Man man man…wat een afgang.

reservespeler 25 september 2022 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 10038176)
Het leukste moment voor Remco weg ging
Maakte onmiddellijk de ochtend goed
Wie bedenkt zulke scenario’s ?
Ik zelfs niet op mijn meest duistere momenten.
Man man man…wat een afgang.

Zeer laakbaar.

De schoofzak 25 september 2022 09:05

Hij had beter zelf het initiatief genomen om de hotelreceptie te bellen voor die hinderlijke kinderen.
Nog wat jong zeker, die kandidaat-wereldkampioen.

Benieuwd of er complot-theorieën gaan ontstaan. Op voorhand zo gepland, een gezin dat in hetzelfde hotel een paar kamers boekt, en de kinderen uitstuurt om de tegenstrever een moeilijke nacht te bezorgen.

Dadeemelee 25 september 2022 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10038195)
Hij had beter zelf het initiatief genomen om de hotelreceptie te bellen voor die hinderlijke kinderen.
Nog wat jong zeker, die kandidaat-wereldkampioen.

Benieuwd of er complot-theorieën gaan ontstaan. Op voorhand zo gepland, een gezin dat in hetzelfde hotel een paar kamers boekt, en de kinderen uitstuurt om de tegenstrever een moeilijke nacht te bezorgen.

Het lijkt mij nogal straf dat iemand zou weten in welke kamer VDP zou gaan slapen en er dan een kamer naast reserveert.
Maar ik vind hotels ook een pest om in te slapen. Er zijn altijd wel zatte mensen die in het holst van de nacht in de gang zitten te brallen.

koe de poing 25 september 2022 10:17

In wat voor hotel sliep MvdP ?
Als je wereldkampioen wil worden ga je toch niet slapen in een jeugdherberg ?

De Rode Willem 25 september 2022 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10038186)
Zeer laakbaar.

Maar zoooooooo plezant.
Wie bedenkt zulke dingen ?
Die persoon moet de nobelprijs humor krijgen.

De Rode Willem 25 september 2022 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 10038255)

Terechte vraag
Waarom moest hij weer iets anders doen dan de Nederlandse ploeg ?

De Rode Willem 25 september 2022 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 10038255)

Hij sliep op een andere verdieping dan deze afgehuurd door team Nederland
En volgens de ned TV sliep hij bij zijn vriendin.
Ik ben van mening dat hij het zelf gezocht heeft door weeral maar het specialleke te willen uithangen
Ook,de OS heeft hij zelf verkloot,door ‘s ochtends niet meer te gaan verkennen en dus de verwijdering van het plankje te hebben gemist

Het blijft leuk, enorm leuk

fox 25 september 2022 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 10038369)
Ik ben van mening dat hij het zelf gezocht heeft door weeral maar het specialleke te willen uithangen
Ook,de OS heeft hij zelf verkloot,door ‘s ochtends niet meer te gaan verkennen en dus de verwijdering van het plankje te hebben gemist

Ook iets wat vaak terugkomt bij u. Blij zijn met tegenslagen bij anderen in plaats van respect te tonen voor prestaties van anderen. Wat een negatieve mens bij jij zeg. Jaloers?

fred vanhove 25 september 2022 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10038233)
Maar ik vind hotels ook een pest om in te slapen. Er zijn altijd wel zatte mensen die in het holst van de nacht in de gang zitten te brallen.

Hangt er beetje vanaf welke hotels en waar. In een budget hotel in Loret de Mar of Cheronissos is die kans inderdaad groot.

De Rode Willem 25 september 2022 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 10038372)
Ook iets wat vaak terugkomt bij u. Blij zijn met tegenslagen bij anderen in plaats van respect te tonen voor prestaties van anderen. Wat een negatieve mens bij jij zeg. Jaloers?

Ik ben echte Vlaming en supporter dus voor Vlamingen
Als de concurrentie zichzelf uitschakelt op een onvoorstelbare manier, dan heb ik daar plezier in
Veel plezier
Enorm veel plezier

Dadeemelee 25 september 2022 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10038408)
Hangt er beetje vanaf welke hotels en waar. In een budget hotel in Loret de Mar of Cheronissos is die kans inderdaad groot.

Blijkbaar sliep hij niet op de verdieping waar de rest van de ploeg en begeleiders sliepen. Dat is niet slim.

De Rode Willem 25 september 2022 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10038425)
Blijkbaar sliep hij niet op de verdieping waar de rest van de ploeg en begeleiders sliepen. Dat is niet slim.

Sliep zelf bij zijn vriendin
Bevestigd door nederlandse bondscoach op nos.

Karel Martel B 25 september 2022 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10038425)

Is dat nu ook al een misdaad?

De schoofzak 25 september 2022 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 10038369)

Hij kon er niet tegen dat zijn ploegmaten zijn vriendin altijd uitdaagden om naakt in de gangen rond te lopen, en soms zelfs verstoppertje te spelen ...

quercus 25 september 2022 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10038507)
Hij kon er niet tegen dat zijn ploegmaten zijn vriendin altijd uitdaagden om naakt in de gangen rond te lopen, en soms zelfs verstoppertje te spelen ...

Blijkbaar is Van der Poel een nogal lastig manneke... 8-)

De Rode Willem 25 september 2022 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10038507)

Klopt…zo mocht zelfs niet meer ‘s nachts op de deuren gaan bonken in de hotelgang..’.

fox 26 september 2022 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 10038417)
Ik ben echte Vlaming en supporter dus voor Vlamingen
Als de concurrentie zichzelf uitschakelt op een onvoorstelbare manier, dan heb ik daar plezier in
Veel plezier
Enorm veel plezier

Plezier hebben in tegenslagen van een concurrent heeft niets met supporteren te maken. Het is enkel en alleen een teken van verzuurdheid.

Anselmo 26 september 2022 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10038511)
Blijkbaar is Van der Poel een nogal lastig manneke... 8-)

Een aardje naar zijn vaartje!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be