![]() |
Multivan vliegt in brand tijdens ...
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/ove...ategory=foryou
Ik vrees dat de verzekeringen dit niet gaan blijven betalen. Drie voertuigen in de fik terwijl er maar één opgeladen werd. Is dat onze toekomst? |
Citaat:
Plofkarren branden ook zonder reden: Citaat:
Citaat:
Het kan zijn dat het al zo is, bij Ethias is het 30% korting op alle formules. Citaat:
|
Het enige waar zo'n gedrocht goed voor is. De fik er in.
|
Citaat:
Was een filmpje van 8 mei 2020 kan ik ook lezen. Wat de EV-bashers van het forum toch allemaal uit de oude gracht moeten halen om nog iets te vinden. :lol: Na wat googlen heb ik de bijna 2,5 jaar oude bron en duidelijke fotos met uitleg teruggevonden. Het betreft een kleine Multivan van onbekende Chinese makelij aan een Didi-snellaadpunt in Dongguan. Of het aan het snellaadpunt of aan "de compatibiliteit" van de EV lag wisten ze toen nog niet, in elk geval hebben de Chinese verantwoordelijken actie ondernomen en laadstations gesloten (typ Didi) tot ze wisten wat de eigenlijke oorzaak was. Citaat:
|
Citaat:
Want ik denk dat die cijfers onze toekomst mee bepalen, en niet een paar toevalligheden die meer pers halen dan het lokale. |
Citaat:
Verzekeringen beschikken over zulke cijfers, dus men zal die bij Assuralia kunnen vinden. In elk geval geeft Ethias een korting van 30% op alle verzekeringsformules voor een pure BEV. Om welke reden dan ook. :-) Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be