![]() |
Nord Stream gasleiding sabotage - Wie Heeft Het Gedaan?
Met de info die we nu hebben, wie denk jij dat de dader is, aangenomen dat het inderdaad sabotage was?
Verklaar je standpunt :) |
Echt, dit is een oerdom topic. Te verhuizen naar de roddeldraad!
|
Citaat:
|
De Russen lijkt me het meest logische.
De enige reden waarom ik twijfel (en dus slechts >50% heb aangeduid), is omdat ik sinds februari 2022 Rusland eigenlijk niet meer in staat zie zo'n precisiewerk te leveren. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Die had ik ook toen ik een jaar of 8 was. |
Enkel de Russen zijn zo gek om zoiets irrationeel te doen.
Ze zijn zelfs bereid om atoombommen te gooien op gebieden die ze willen annexeren. |
Citaat:
|
Citaat:
Als de VS het zou gedaan hebben zou dat veel rationeler zijn, dat kan dus niet. |
Alles wijst erop dat VS & NAVO Nord Stream gasleiding zelf heeft opgeblazen
https://forum.politics.be/showthread.php?t=266497 |
Het is een waar vraagstuk. Ik zou het echt niet weten, dit is Agatha Christie stijl ...
Er zijn zoveel intriges mogelijk, en zoveel belangen voor zoveel partijen dat ik echt geen idee heb wie het zou zijn. Ik vind wel dat er een element vergeten is in de poll: "een derde partij". Bijvoorbeeld, de Chinezen of zo. Of Qatar of Algerije of zo. Of een niet-goevernementele organisatie. |
Volgens dit uitgebreide artikel heeft de VS het gedaan, Duitsland zou aan het onderhandelen zijn met de Russen (kan iemand dat bevestigen?), het gebied is onder volledige NATO controle en er zijn gewoon teveel aanwijzingen.
https://thecradle.co/Article/columns/16307 Swedish seismologists estimated that the power of the explosions may have reached the equivalent of up to 700 kg of TNT. Both NS and NS2, near the strong currents around Borholm, are placed at the bottom of the sea at a depth of 60 meters. The pipes are built with steel reinforced concrete, able to withstand impact from aircraft carrier anchors, and are basically indestructible without serious explosive charges. The operation – causing two leaks near Sweden and two near Denmark – would have to be carried out by modified underwater drones. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Prins Laurent is een gevechtsduiker, hij had even niks te doen dit weekend en is met zijn speciaal getrainde oorlogs labrador (prins Woef) genaamd gaan duiken in die buurt. De rest is geheim, ...
|
Citaat:
die andere topics hadden geen poll, daarom dat ik deze gestart ben Bon, Ik Zal Het Niet Meer Doen dan zeker |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al kan het niet retroactief aanpassen, helaas |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be