![]() |
Florida, wil je daar wonen met die orkanen?
|
Waarom niet? Goed stevig bouwen is de boodschap
|
Citaat:
De standaard VS bouwstijl is houtskeletbouw voor gewone woningen. Ik zou daar voor beton en staal gaan. De flatgebouwen blijven er toch ook staan. De vraag kan ook gesteld worden voor de gebieden in Tornado Alley. Het is perfect mogelijk te bouwen om daar tegen te kunnen. Als vliegtuigen met een aluminium velletje van 1mm of minder al tegen wind kunnen van 800km/u... Langs de andere kant, die wind heeft geen koe of halve schuur bij. Ergo, Beton is uw vriend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sunshine State?
Iets te warm in de zomer. Geef mij toch maar Spanje. Niet een van hun eilanden. En ook niet in de zomer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik blijf maar in België. Met de opwarming van de aarde hebben we al zon genoeg vind ik. Ganse jaar zon, dan is er ook geen lol meer aan. |
Citaat:
|
Lijkt me wel een leuke buurt om daar te wonen op enkele dingen na:
- het orkaanseizoen en de vochtigheid in het algemeen - de zuiderse zwarte weduwe - de watermocassinslang - de bruine vioolspin - kakkerlakken - de vele muggen - lovebugs Over het algemeen zou ik er wel kunnen wonen: - geen inkomstenbelasting - nooit koud, alleen maar warm of erg warm - mooie stranden - Amerikaanse mentaliteit - lekker eten - rustige manier van leven... Eigenlijk zelf spijtig dat het zo'n grote stap is om te verhuizen en alles hier achter te laten... Dit land verzuipt toch binnen de tien jaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be