![]() |
Drinkt u melk ?
Drinkt u melk ? Pas daar toch maar mee op. Melk is het symbool van witte superioriteit. Zonder het te beseffen bent u extreem rechts.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik drink melk, u ook?
Of bij de melkbrigade gaan. aan de zijde van Mon & Tuur? ![]() |
Bij de lunch eet ik dikwijls wat havermout (porridge). De ene keer met soja de andere keer met melk. Puur melk drinken doe ik zelden.
|
Niet drinken, en altijd lactose-vrij.
|
Melk is goed voor elk!
|
Citaat:
|
Ja maar, enkel in de koffie, dus ik drink bruin.
Ik ben dus redelijk politiek correct. |
Citaat:
Porridge is paardenvoeder, en soja 'melk' is iets voor hysterische veganisten en Anuna SJW's op zoek naar hun identiteit, in de grabbelton van de social misfits. |
Geen melk. Vroeger, als jonge man/vader/... wel.
Nu hoogstens een potje pudding. |
Er zijn er die het drinken van melk héél anders zien :roll:
De nieuwste linkse paranoia: ‘melk is symbool extreemrechts’ Best plaatsen onder de noemer: Vergezocht complotdenken :cry: |
Citaat:
https://pnws.be/guy-verhofstadt-we-g...eldorde-video/ Rechts extremisme heeft te maken met politiek, niet met het drinken van melk. Of zijn alle kindjes ter wereld rechts-extremisten? :rofl: Gatachterlijke willempie, hoeveel smeergeld zou hij ontvangen hebben van zionisten/israël om de blanke mens en westerse cultuur via zijn voedingsgewoonten, van melk drinken tot vlees consumeren, pogen te brandmerken tot politieke, extreem-rechtse racisten? Als activist met paranoïa is veroordeelde willempie zelf ook niet vies van wat extreemlinks terrorisme door brandstichting. Zou gekke willempie voor de anne frank stichting zich dan niet beter beperken tot onderzoek naar antisemietjes? :roll: |
Citaat:
Kinderen op de afbeelding, teveel melk gedronken? :| ![]() |
Er is niets mis met melk.
Het wordt aan de kleuters gegeven als tussendoortje. Hete melk vind ik beter bij de boterhammen dan koffie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En neen, puur drink ik geen melk. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be