![]() |
Loze beloften Waals Minister zullen Vlaamse onafhankleijkheid niet tegenhouden
De schrik voor de onafwendbare Vlaamse Onafhankelijkheid bereikt nieuwe toppen bij de Waalse politici.
Als zoethoudertje voor de Vlamingen om hun jaarlijkse miljarden transfers toch maar te blijven doorstorten belooft de Waalse Minister v an Onderwijs dat het aanleren van het Nederlands verplicht zal worden in het Waals onderwijs . https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buit...oor-leerlingen Dat dit enkel loze beloften zijn blijkt uit het volgende . 1) Het verplicht aanleren van het Nederlands in het Waals onderwijs zou pas in het schooljaar van 2027 beginnen. 2)Er zijn nu al onvoldoende leerkrachten Nederlands in het Waals onderwijs om die enkele Walen die nu al Nederlands volgen te kunnen onderwijzen. 3)In het Brussel Franstalig onderwijs is het Nederlands nu al een verplicht vak ,doch bijna geen enkel Franstalige Brusselaar die het Franstalig onderwijs daar volgt ,kan Nederlands spreken bij het beëindigen van zijn studies. Besluit dit zijn enkel loze beloften die in de realiteit geen enkel verschil gaan maken en dus de Vlaamse onafhankelijkheid niet zullen kunnen tegenhouden. |
Citaat:
|
Kaproen wanneer gaat ge eindelijk eens met uw voetjes op de grond komen en beseffen dat de Vlamingen nooit zelfstandig gaan worden om de simpele reden dat ze het gedeeltelijk niet willen en gedeeltelijk niet kunnen.
Moesten ze het gekund en gewild hebben waren ze dat al meer dan honderd jaar geleden al geweest. Ik heb hier nog romantische postkaarten van een vroegere (Vlaamse) buur met daarop in mooie letters "UN BONJOUR DE GAND".. Accepteer de realiteit en levet skone . |
Citaat:
Zo lang sommige politici ons bruine rakkers, of mentaal gehandicapten noemen, zo lang Franstalige politici blijven beloven dat ze Nederlands gaan leren, maar het nooit doen, zo lang de koekendoosaanbidders blijven lullen lijk Den Taaien, zo lang centrum-rechts en rechts zonder enige grondslag gelinkt worden via den oorlog aan extreem-rechts .... ... doen wij rustig maar vastberaden voort. |
Citaat:
Of het kan een Vlaanderen apart daar is nog veeeeeeeel meningsverschil over. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Zou je graag enkel onder gelijkgestemden 'discussiëren' ? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, eer dat het zover is heeft een andere minister dat terug afgevoerd. |
Citaat:
|
hopelijk een strenge winter
|
foutje
|
Citaat:
Die belooft nu ook al jaren dat hij Nederlands gaat leren en spreken. Nog nooit heeft hij 1 letter Nederlands gesproken op de TV. |
Citaat:
Zoals "Ik ben er zeker van dat alle Walen Nederlands zullen leren en spreken om dit land te redden "? |
Citaat:
En ja, er gaan huizen/appartementen afbranden door het 'stoken' met die kaarsen en dergelijke meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Racisme = rechts Hayekiaanse Flaminganten = centrum-rechts Liberalen en katholieken = links Al de rest is extreem-links ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie niet in waarom ik 'tegenargumenten' zou moeten bijeen harken om onzin te weerleggen. Blijf maar grossieren in je dwangmatige fobie over onafhankelijkheid, het stoort me niet en het is grappig. Beetje zoals Harriechristus en zijn microwezentjes. |
Citaat:
Zelfs Panda kan geen tegen argumenten meer aanhalen.:-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be