![]() |
Is dit een correcte ‘vergroening’ van de voortuin?
Ik ben tegen regelneverij, maar ik denk dat dit kopel het toch wel erg simpel aanpakt. Als ik het goed zie hebben ze gewoon de steentjes vervangen door houtschors.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221007_93023376 Voor ![]() Na ![]() |
In uw voortuin doet ge toch wat ge wilt zou ik denken...
|
Citaat:
https://www.omgevingsloketvlaanderen...stgras-kiezels |
Citaat:
|
Citaat:
Toen Ruimtelijke ordening nog geen Vlaamse materie was, was je nog eigenaar van jouw eigen vastgoed. |
Zulke strontlelijke huizen moeten verboden worden. Ze zijn te groot voor het stukje grond waar ze opstaan. De lelijkheid ervan doet fysiek pijn. Vlaanderen blijft verder volgebouwd en verlelijkt worden. Al meer dan twintig jaar zijn we zelf baas over ruimtelijke ordening maar het verergert nog. Ik word er misantroop en suïcidaal van, van rechtsen die het platteland volbouwen en linksen die de stad laag houden. FTW!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb lava stenen 40/80 liggen in voortuin en zijkant.
Regen vloeit onmiddelijk de grond in. Ga er nog wel wat kunst in zetten met zelfde kleuren. Ik lach alle buren uit als ze gazon afrijden. Ik 5 min met bladzuiger |
Citaat:
|
Citaat:
|
zijn broek is gescheurd
|
Citaat:
En enkel in vlaanderen. Nazi regelneverij van vlamingenhaters die de vlaamse autonomie misbruiken om vlamingen te kunnen discrimineren. Ze kunnen de hoogste boom in met hun belachelijke onzin. |
Wanneer ik jacuzzi reinig (*) sproei al dat water over de lavastenen en oprit, heel jaar proper.
* milieu afbreekbaar product, :oops: :-P |
Citaat:
Zo werkt het niet he. |
Citaat:
Niet geleerd in het basis onderwijs? :roll: |
Citaat:
Ik heb mijn voortuin groen gemaakt, gras, heiplantjes, Lavendel en tegen het onkruid heb ik zelf gehakseld hout. |
Citaat:
Ik heb mijn voortuin groen gemaakt, gras, heiplantjes, Lavendel en tegen het onkruid heb ik zelf gehakseld hout. De bijtjes waren heel blij met die lavendel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be