![]() |
Wat denkt U bij het zien van deze foto?
![]() Welke gevoelens komen bij je naar boven? Er zijn Joden die tegen de staat Israel zijn, maar zo een foto heb ik nog nooit eerder gezien. |
Hij zal het koud hebben zeker.:roll:
|
Citaat:
|
mensen zoals hem worden gehaat in Israel, want ortodoxale joden leven van de samenleving en werken niet. Meestal zijn zij achterlijk en krijgen 1 kind per jaar..
|
Citaat:
|
Hoe kan je nu oordelen?
Misschien heeft iemand de arme man zijn vlag net in de fik gestoken ;) |
Wel, hij heeft blijkbaar kritiek op Israel, wat hem per definitie een anti-semiet maakt. 8)
|
Het is deze "folkloristische" minderheid die totnogtoe op de "kantelpartijtjes" stemmen,die onnoemelijk zwaar gewogen hebben op de politiek.Steeds waren zij nodig om een politieke meerderheid,en dus een regering te kunnen vormen.
De Israelische Labour-partij(onder Shimon Perez) heeft haar lesje lang geleden al geleerd,en zit liever in de oppositie dan daarmee een regering te vormen. En nu,denk ik,hoop ik,heeft ook Likoed (onder Ariel Sharon)uiteindelijk de hoop opgegeven iets konstruktiefs aan te kunnen richten met dergelijke figuren. Vergeet niet,Ariel Sharon ziet er heden ten dage niet zo meer uit,maar ooit was hij een felle brigade-generaal (Sinai-oorlog) en minister van defensie(Libanon-periode in '82) Meer dan ooit weet hij de beperkingen en de kosten van het bedrijven van politiek met behulp van militairen. Die folklore-joden willen dat niet geweten hebben....... :roll: |
Citaat:
Beide soorten bestaan. |
Citaat:
Meer informatie over deze strekking binnen het jodendom (en méér foto's van brandende vlaggen) vindt je hier: www.nkusa.org/activities/demonstrations/israeliday.cfm Of hier: www.jewsagainstzionism.com |
Citaat:
Die strekking vertegenwoordigt alleen maar een paar geflipte Rabbis en die zijn even extremistisch als de islamisten. Alleen de Messias :lol: .... waar was HUN Messias tijdenss de Shoah... ? Het zijn eigenlijk niet meer dan een ander soort kamikazes buiten dat ze de ganse joodse wereld willen opblazen met hun zever... Onlangs werden er van die troep nog een paar aangevallen oor arabieren, maar die zijn ondertussen al geen lid meer van die club. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
wat argumenten betreft ben je wel onovertroffen: Uit de foto meen ik inderdaad af te leiden dat het een pacifistische jood is Dat mijn repliek daarop natuurlijk wat hard aankomt bij een "pacifist" kan ik best begrijpen hoor. LOL. |
Citaat:
|
Citaat:
Uit de foto meen ik inderdaad af te leiden dat het een pacifistische jood is ![]() en wat is er pacifistisch aan iemand die de Messias wil gebruiken om gans de streek te gaan bezetten wanneer die komt? Moest ik van jou zijn dan zou ik het hierbij laten want je valt elke keer lager en lager ;-) |
Euhm Nadine, ik ga mij niet moeien in de discussie of groene_flamingant nu argumenten aanhaalt of niet, maar hij heeft wel gelijk.
De ultra-orthodoxe Joden zijn idd heel vaak antizionistisch en pacifistisch vanuit hun geloofsovertuiging. Niet zomaar beginnen schelden dus |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En wat is jouw definitie van pacifistisch, dezelfde als die groen!e: de staat Israël vernietigen? Als jij dat pacifistisch noemt? Amaai. Hitler was volgens dezelfde logica dan ook een superpacifist zeker??? |
Wat ik denk als ik die foto zie?
Ik haat extremistiche godsdienstfanaten, ik doe niet meer dan ze dulden omdat ze hun rechten als burgers hebben, maar voor de rest vind ik ze even erg als andere extremisten zoals vb. sommigen (sommigen) in het Vlaams Bekak. Maar ik denk bij die foto er wel het volgende bij: zou een Palestijn die zijn kritiek uit en een Palestijnse vlag verbrandt "niet veel erger zijn vingers verbranden"? Ik zou het alleszins aan geen enkele Palestijn aanraden om het eens te proberen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be