![]() |
Tom Van Grieken krijgt een tonsuur
Hij krijgt een 'paterscoiffure', zoals duidelijk te zien is in dit propaganda filmpje van zijn partij waar ze youtube mee overspoelen.
Misschien investeren in een toupetje, Tom ? Of een haar implantatie laten doen ? https://www.youtube.com/watch?v=eMpSSqafojg |
En dat op zijn 36e verjaardag!
Volgens mij is het de schuld van de vaccins! |
Citaat:
|
Daar is maar een oplossing voor: alles eraf. Skinhead. :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarschijnlijk gaat de cameraman van dienst nu tegen zijn radijzen gesjot worden omdat hij TVG zo filmde dat die kale plek zichtbaar was. Binnenkort kunnen we hem Broeder Tom noemen. |
mensen op hun uiterlijk pakken
altijd dezelfden |
Citaat:
:cheer: Voor Elk Wat Wils :cheer: |
Geachte heren
Lachen met iemands kaalheid is onvolwassen, ook indien die man (Tom Van Griekenland) uw vijand is. Dezelfde leden vallen inderdaad door een dergelijke kinderachtige, dwaze of haatdragende berichtgeving telkens op. In tegenstelling tot andere, heel wat ernstigere, leden doen de beheerders van dit overlegoord hiertegen weinig tot niets. Misschien zit een "bijzondere vriendschapsband" tussen beiden hiervoor tussen. Er hoeft eigenlijk niets tegen deze narren gedaan te worden. Zij dienen eenvoudigweg volledig verloochend te worden. Toch blijven heel wat leden deze narren aan te moedigen om hun prutsberichtgeving hier voort te zetten. Kaalheid is deels erfelijk aangelegd en wordt door allerhande andere zaken ook teweeggebracht of versneld: druk leven, roken, ongezonde voeding, enkele geneesmiddelen. Mannelijk haaruitval wordt tevens veroorzaakt door het omzetten van teelbalstof (testosteron) naar tweewaterteelbalstof (dihydrotestosteron) onder invloed van de 5-?-herleidgiststof (5-alfa-reductase enzym). Tweewaterteelbalstof heeft een drie maal sterkere vermannelijkende werking en duwt in dit geval van haaruitval de haarzakjes, vooral op het bovenste deel van het hoofd, geleidelijk aan uit. Een ander woord voor "tonsuur" is "kruinschering" en wordt moedwillig gedaan. De hoofdding van deze draad is dus verkeerd. Het woord "kruin" heeft betrekking tot het bovenste deel van het hoofd en werd vanuit het Latijn ontleend (corona). Dit Latijns woord is meerdere malen ontleend: kruin (oudste ontlening ook m.b.t. het bovenste deel van een boom), kroon (jongere ontlening m.b.t. koninklijk hoofddeksel) en corona (jongste ontlening m.b.t. een verzameling verkoudheidsmetstoffen). Met mannelijke groeten |
Citaat:
|
Ik ben ook kaal. Van veel vroegere leeftijd dan Van Grieken nu.
Mijn leuze is dan ook: "In een drukke straat groeit geen gras." Overigens zijn er veel goei grappen over kaalhoofdigen. Maar die vond ik niet terug in de openingspost, en nog minder in de rest van de draad. |
Er bestaan nochtans heel wat lapmiddeltjes om die paterskruin te maskeren : spray in de kleur van je haar, er vezels op plakken enz enz. Of een klakske op zijn kop zetten met de collabo vlag ?
Natuurlijk, tegen dat de kale tuin/kruin TE groot gaat worden gaat hij structurele keuzes moeten maken : -alles weg, en dan een pruik -toepetje laten maken op maat -naar Turkije gaan voor een hair transplant -ofwel full Voorpost-modus gaan en de knikker kaal scheren of met een 'broske' rondlopen (ik vrees dat dat niet past met zijn 'ideale schoonzoon-pose en zijn hang naar dure maatpakken...) |
Bij mij begint de laatste jaren de maan ook door de bomen te schijnen. Ik heb altijd al langer haar gehad en meestal zijn ze in een dotje. Mijn penaltyplek is dus onzichtbaar.
Dus Tommeke kan misschien een Man Bun overwegen. |
Citaat:
Weg met die lapmiddels. |
Citaat:
|
Citaat:
???? ???? ???? ???? :rofl::rofl::rofl::rofl: |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die leeuw lijkt z'n prioriteiten wel te kennen! |
Citaat:
De Blok voorzitter met een Man Bun is veel beter dan een paterskop. :thumbsup: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be