Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Tom Van Grieken krijgt een tonsuur (https://forum.politics.be/showthread.php?t=266585)

Pandareus 7 oktober 2022 22:06

Tom Van Grieken krijgt een tonsuur

Hij krijgt een 'paterscoiffure', zoals duidelijk te zien is in dit propaganda filmpje van zijn partij waar ze youtube mee overspoelen.

Misschien investeren in een toupetje, Tom ?

Of een haar implantatie laten doen ?

https://www.youtube.com/watch?v=eMpSSqafojg

Dadeemelee 7 oktober 2022 22:13

En dat op zijn 36e verjaardag!

Volgens mij is het de schuld van de vaccins!

Henri1 8 oktober 2022 06:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10046171)
Hij krijgt een 'paterscoiffure', zoals duidelijk te zien is in dit propaganda filmpje van zijn partij waar ze youtube mee overspoelen.

Allemaal strategie Panda.

Vlad 8 oktober 2022 07:45

Daar is maar een oplossing voor: alles eraf. Skinhead. :lol:

Pandareus 8 oktober 2022 07:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 10046284)
Daar is maar een oplossing voor: alles eraf. Skinhead. :lol:

Ja, dat is het beste. Trouwens, in de Voorpost militie gaan ze dat enorm waarderen, dat hunne grote chef Tom nu eindelijk ook zo een kop heeft.

Pandareus 8 oktober 2022 07:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 10046240)
Allemaal strategie Panda.

Hij ziet er echt lullig uit hee ? Met dat onnozele kale kruintje dat hij met zijn steeds mooi geföhnde haardos probeert te verbergen ? :lol:
Waarschijnlijk gaat de cameraman van dienst nu tegen zijn radijzen gesjot worden omdat hij TVG zo filmde dat die kale plek zichtbaar was.

Binnenkort kunnen we hem Broeder Tom noemen.

Vette Pois(s)on 8 oktober 2022 08:13

mensen op hun uiterlijk pakken

altijd dezelfden

Jay-P. 8 oktober 2022 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 10046308)
mensen op hun uiterlijk pakken
altijd dezelfden

De ene op zijn/haar uiterlijk, de andere bij zijn/haar kloten. (:lol:)

:cheer: Voor Elk Wat Wils :cheer:

Koenaard Depuydt 8 oktober 2022 11:02

Geachte heren

Lachen met iemands kaalheid is onvolwassen, ook indien die man (Tom Van Griekenland) uw vijand is.
Dezelfde leden vallen inderdaad door een dergelijke kinderachtige, dwaze of haatdragende berichtgeving telkens op.
In tegenstelling tot andere, heel wat ernstigere, leden doen de beheerders van dit overlegoord hiertegen weinig tot niets.
Misschien zit een "bijzondere vriendschapsband" tussen beiden hiervoor tussen.
Er hoeft eigenlijk niets tegen deze narren gedaan te worden. Zij dienen eenvoudigweg volledig verloochend te worden. Toch blijven heel wat leden deze narren aan te moedigen om hun prutsberichtgeving hier voort te zetten.

Kaalheid is deels erfelijk aangelegd en wordt door allerhande andere zaken ook teweeggebracht of versneld: druk leven, roken, ongezonde voeding, enkele geneesmiddelen. Mannelijk haaruitval wordt tevens veroorzaakt door het omzetten van teelbalstof (testosteron) naar tweewaterteelbalstof (dihydrotestosteron) onder invloed van de 5-?-herleidgiststof (5-alfa-reductase enzym).
Tweewaterteelbalstof heeft een drie maal sterkere vermannelijkende werking en duwt in dit geval van haaruitval de haarzakjes, vooral op het bovenste deel van het hoofd, geleidelijk aan uit.

Een ander woord voor "tonsuur" is "kruinschering" en wordt moedwillig gedaan. De hoofdding van deze draad is dus verkeerd. Het woord "kruin" heeft betrekking tot het bovenste deel van het hoofd en werd vanuit het Latijn ontleend (corona). Dit Latijns woord is meerdere malen ontleend: kruin (oudste ontlening ook m.b.t. het bovenste deel van een boom), kroon (jongere ontlening m.b.t. koninklijk hoofddeksel) en corona (jongste ontlening m.b.t. een verzameling verkoudheidsmetstoffen).

Met mannelijke groeten

DucDEnghien 8 oktober 2022 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10046171)

Haar-immigratie.

De schoofzak 8 oktober 2022 13:43

Ik ben ook kaal. Van veel vroegere leeftijd dan Van Grieken nu.
Mijn leuze is dan ook: "In een drukke straat groeit geen gras."

Overigens zijn er veel goei grappen over kaalhoofdigen. Maar die vond ik niet terug in de openingspost, en nog minder in de rest van de draad.

Pandareus 8 oktober 2022 14:23

Er bestaan nochtans heel wat lapmiddeltjes om die paterskruin te maskeren : spray in de kleur van je haar, er vezels op plakken enz enz. Of een klakske op zijn kop zetten met de collabo vlag ?

Natuurlijk, tegen dat de kale tuin/kruin TE groot gaat worden gaat hij structurele keuzes moeten maken :
-alles weg, en dan een pruik
-toepetje laten maken op maat
-naar Turkije gaan voor een hair transplant
-ofwel full Voorpost-modus gaan en de knikker kaal scheren of met een 'broske' rondlopen (ik vrees dat dat niet past met zijn 'ideale schoonzoon-pose en zijn hang naar dure maatpakken...)

Ke Nan 8 oktober 2022 15:14

Bij mij begint de laatste jaren de maan ook door de bomen te schijnen. Ik heb altijd al langer haar gehad en meestal zijn ze in een dotje. Mijn penaltyplek is dus onzichtbaar.
Dus Tommeke kan misschien een Man Bun overwegen.

Mambo 8 oktober 2022 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10046544)
Er bestaan nochtans heel wat lapmiddeltjes om die paterskruin te maskeren : spray in de kleur van je haar, er vezels op plakken enz enz. Of een klakske op zijn kop zetten met de collabo vlag ?

Natuurlijk, tegen dat de kale tuin/kruin TE groot gaat worden gaat hij structurele keuzes moeten maken :
-alles weg, en dan een pruik
-toepetje laten maken op maat
-naar Turkije gaan voor een hair transplant
-ofwel full Voorpost-modus gaan en de knikker kaal scheren of met een 'broske' rondlopen (ik vrees dat dat niet past met zijn 'ideale schoonzoon-pose en zijn hang naar dure maatpakken...)

Berusten in uw lot is het beste medicijn.

Weg met die lapmiddels.

Libro 8 oktober 2022 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 10046560)
Bij mij begint de laatste jaren de maan ook door de bomen te schijnen. Ik heb altijd al langer haar gehad en meestal zijn ze in een dotje. Mijn penaltyplek is dus onzichtbaar.

De enige mannen die een dotje mogen dragen, zijn samoerai.

wagner.666 8 oktober 2022 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 10046571)
Berusten in uw lot is het beste medicijn.

Weg met die lapmiddels.

Ziet gij al nen Chinese beer met een kale kruin, om te gieren
???? ???? ???? ????
:rofl::rofl::rofl::rofl:

Ke Nan 8 oktober 2022 20:02

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 10046594)
De enige mannen die een dotje mogen dragen, zijn samoerai.

Wij hebben van samourai een saus gemaakt. Wij hebben daarmee het recht op het dragen van een dotje verworven.

Dadeemelee 8 oktober 2022 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 10046444)
Haar-immigratie.

Eigen haar eerst!

djimi 9 oktober 2022 07:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 10046680)
Wij hebben van samourai een saus gemaakt. Wij hebben daarmee het recht op het dragen van een dotje verworven.

:lol:

Die leeuw lijkt z'n prioriteiten wel te kennen!

Pandareus 9 oktober 2022 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 10046560)

Schitterend voorstel !

De Blok voorzitter met een Man Bun is veel beter dan een paterskop. :thumbsup:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be