![]() |
Zeer slecht idee, Els Geen 5 overlopers ,maar gans de CD&V zal overlopen naar de N-VA
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/10...-van-doesburg/
Je kan beter hun kiezers "wegzuigen" dan terug een kartel te gaan vormen met een vooral Belgicistische partij. |
leegvreten en uitschijten
|
Citaat:
|
Geen 5 overlopers ,maar gans de CD&V zal overlopen naar de N-VA
"N-VA-politica Els van Doesburg pleit in een interview in De Zondag voor een nieuwe nationale samenwerking met CD&V.
Tussen 2004 en 2008 vormden beide partijen een kartel. Zo wil Van Doesberg het nu niet noemen. Volgens haar zijn CD&V en N-VA natuurlijke bondgenoten, "al kunnen ze niet naast elkaar blijven bestaan". "Ik denk dat Vlaanderen behoefte heeft aan een brede Vlaamse volkspartij op de schouders van N-VA, waar de christendemocratie zeker een plaats in moet hebben", https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/10...-van-doesburg/ Als dit zal gebeuren ,zal de Forza Flandria (VB +N-VA/Cd&V) nog een grotere absolute meerderheid behalen in het Vlaams Parlement en kan de Vlaamse Onafhankelijkheid probleemloos worden gestemd.:-) Er wachten ons nog mooie tijden. |
|
Citaat:
Ze heeft het wel niet over een kartel, maar over het samengaan. Dit zou volgens mij betekenen dat we de naam N-VA zouden moeten opgeven. Ik denk dat dit in slechte aarde valt bij heel veel N-VA leden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Go N-VA /Cd&V go go de Vlaamse onafhankelijkheid komt er aan. |
Citaat:
Inhoudelijk schrijft Van Doesburg wel één bewuste leugen : ze schrijft dat haar partij géén conservatieve partij is. Dat is een belachelijke bewering om te doen over de Dalrymple partij van Vlaanderen... |
Citaat:
|
Toch een raar konijn die Els, zit in de NVA, wil samenwerking met CD&V en schrijft columns in De Morgen.
Da noem ik van alle walletjes eten. |
Citaat:
|
Verzoek ondertussen al afgewezen door de CD&V voorzitter.
De TS mag weer naar een ander artikel zitten vissen. |
Citaat:
De 'burgemeesterspartij' CD&V dreigt haar lokaal overwicht in 2024 volledig kwijt te geraken. In provincies zoals West-vleuteren gaat dat enorme verschuivingen van de macht veroorzaken in 2024. Gewoon ondergaan ? Of de vlucht voorwaarts, en zich laten overnemen door de nieuwe tsjeven van N-VA ? |
Citaat:
ongeveer één dag.:-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be