![]() |
Tulsi Gabbard verlaat de democratische partij
En die partij verliest daarmee een van de weinige stemmen in de politiek die aan de kant van het volk staat en niet aan de kant van een oorlogszuchtige elite. Het totalitarisme heeft de VS in haar greep.
"I can no longer remain in today’s Democratic Party that is now under the complete control of an elitist cabal of warmongers driven by cowardly wokeness, who divide us by racializing every issue & stoke anti-white racism, actively work to undermine our God-given freedoms, are hostile to people of faith & spirituality, demonize the police & protect criminals at the expense of law-abiding Americans, believe in open borders, weaponize the national security state to go after political opponents, and above all, dragging us ever closer to nuclear war. Videoboodschap: Ergens vind ik het moeilijk te geloven dat ze zo zou opgeven. Haar vermelding van 'anti white racism' stelt me ook teleur. Het is 'racism' tout court. Maar toch zal ze gemist worden tussen dat leger van cheque opstrijkende jaknikkers dat de politiek bevolkt. Open borders....het zou mooi zijn moest dat ooit kunnen. Ik denk niet dat iemand in de VS politieke kaste dat echt nastreeft tenzij uit eigenbelang (goedkope arbeidskrachten, zoals ook de EU beoogt via immigratie). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Good riddance, nu Sinama en Mancin nog.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Als het niet omwille van de oorlog was geweest, was ze wel om een andere reden eruit gestapt. Gabbard was sinds haar mislukte kandidatuur voor het presidentschap gaandeweg meer en meer verwijderd geraakt van haar partij.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoals Bill Maher het zegt:
Dems hebben dat 'mentaal ding' in hun DNA om intelligente medestanders te verjagen en vervangen door M/V kiekens (ook die met defect geklutste eierstokken). ![]() |
Citaat:
on topic: het verbaast me dat ze het nog zo lang heeft uitgezongen bij de DEMs (en vice versa, dat de DEMs haar nog zo lang getollereerd hebben binnen hun partij) gezien het traject dat ze af heeft gelegd sinds haar kandidatuur voor het presidentschap in 2020. Met als orgelpunt haar toespraak op de CPAC (ja, de GOP-congres van "we are all domestic terrorists) ze had mijn voorkeur in de DEMprimaries in 2020, maar als ik zie hoe ze geevolueerd is in die 2 jaar, dan ben ik blij dat ze het toen niet gehaald heeft |
Former Hawaii congresswoman and 2020 presidential hopeful says party is dominated by those espousing ‘cowardly wokeness’
Tulsi Gabbard quits Democratic party, attacking ‘elitist cabal of warmongers’ Leaving the Democratic Party - The Tulsi Gabbard Show Ik hoor het in sommige gevallen of wandelgangen al galmen: "Vrouwen moeten uit de Politiek uitblijven!" :rofl: |
Citaat:
Dat ze fox aan 't opvrijen sloeg: tot daar toe. De link met Falset stemmetje & fronstigaard Tucker vind ik ook niet echt plezant. Denkelijk strategisch gepland. Ik zou ze liever met Liz Cheney zien optrekken onder de slogan: "Niet Kutten met Dick's dochter & Gabber". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be