Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Tulsi Gabbard verlaat de democratische partij (https://forum.politics.be/showthread.php?t=266629)

Bach 12 oktober 2022 09:16

Tulsi Gabbard verlaat de democratische partij

En die partij verliest daarmee een van de weinige stemmen in de politiek die aan de kant van het volk staat en niet aan de kant van een oorlogszuchtige elite. Het totalitarisme heeft de VS in haar greep.

"I can no longer remain in today’s Democratic Party that is now under the complete control of an elitist cabal of warmongers driven by cowardly wokeness, who divide us by racializing every issue & stoke anti-white racism, actively work to undermine our God-given freedoms, are hostile to people of faith & spirituality, demonize the police & protect criminals at the expense of law-abiding Americans, believe in open borders, weaponize the national security state to go after political opponents, and above all, dragging us ever closer to nuclear war.

Videoboodschap:

Ergens vind ik het moeilijk te geloven dat ze zo zou opgeven. Haar vermelding van 'anti white racism' stelt me ook teleur. Het is 'racism' tout court. Maar toch zal ze gemist worden tussen dat leger van cheque opstrijkende jaknikkers dat de politiek bevolkt.

Open borders....het zou mooi zijn moest dat ooit kunnen. Ik denk niet dat iemand in de VS politieke kaste dat echt nastreeft tenzij uit eigenbelang (goedkope arbeidskrachten, zoals ook de EU beoogt via immigratie).

patrickve 12 oktober 2022 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 10048778)
En die partij verliest daarmee een van de weinige stemmen in de politiek die aan de kant van het volk staat en niet aan de kant van een oorlogszuchtige elite. Het totalitarisme heeft de VS in haar greep.

Ik neem aan dat ze nu een job krijgt in de vrije wereld van het Kremlin ?

Bach 12 oktober 2022 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10048790)

Doe niet zo simplistisch Patrick. U kan beter.

patrickve 12 oktober 2022 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 10048791)
Doe niet zo simplistisch Patrick. U kan beter.

Kijk, we zijn het er over eens dat in de USA, door het presidentieel regime dat aanleiding geeft tot een bipartisaan systeem, we twee partijen hebben die de laatste tijd alletwee zot aan het worden zijn vanwege de ene ingenomen door blankenhaters en de andere door negerhaters om het tot de essentie te reduceren. Dat is problematisch. En Tulsi was een van de weinige redelijke mensen in de Amerikaanse politiek. Dat gezegd, we zien dat ook in Europa, dat de "multiculturele" maatschappij een immuunreactie opwekt zoals we dat in de USA ook zien. Eens de burgeroorlog zal uitgevochten zijn, komt dat weer in orde.

Dadeemelee 12 oktober 2022 09:55

Good riddance, nu Sinama en Mancin nog.

Dadeemelee 12 oktober 2022 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10048790)

Ja ze past perfect bij de Tucker Carlson, MTG, Matt Gaetz, etc. Republikeinse kliek.

patrickve 12 oktober 2022 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10048808)
Ja ze past perfect bij de Tucker Carlson, MTG, Matt Gaetz, etc. Republikeinse kliek.

Ze is niet blankenhatend genoeg ?

Dadeemelee 12 oktober 2022 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10048813)
Ze is niet blankenhatend genoeg ?

dalibor 12 oktober 2022 10:10

Als het niet omwille van de oorlog was geweest, was ze wel om een andere reden eruit gestapt. Gabbard was sinds haar mislukte kandidatuur voor het presidentschap gaandeweg meer en meer verwijderd geraakt van haar partij.

Jay-P. 12 oktober 2022 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10048806)

Is 't AOC waarop gij geilt, Dadee?

Pandareus 12 oktober 2022 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10048806)

inderdaad good riddance, dat mens kraamt alleen nog maar anti-abortus promo, sinds ze goeie maatjes is geworden met Foxnews is ze full MAGA aan het worden. Ze neemt zelfs al de typische Tucker Carlson BS over dat de huiszoeking in Mar A Lago 'weaponising politics' is. Ook haar uitspraken over onderwijs is textbook GOP retoriek.

Dadeemelee 12 oktober 2022 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 10048848)
Is 't AOC waarop gij geilt, Dadee?

AOC zou in België lid zijn van Vooruit, in de USA staat ze bij de Conservatieven geboekstaafd als communist. Net als Bernie trouwens.

Pandareus 12 oktober 2022 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10048851)
AOC zou in België lid zijn van Vooruit, in de USA staat ze bij de Conservatieven geboekstaafd als communist. Net als Bernie trouwens.

Denk je niet dat die eerder bij pvda zou zitten ?

patrickve 12 oktober 2022 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10048849)
inderdaad good riddance, dat mens kraamt alleen nog maar anti-abortus promo, sinds ze goeie maatjes is geworden met Foxnews is ze full MAGA aan het worden. Ze neemt zelfs al de typische Tucker Carlson BS over dat de huiszoeking in Mar A Lago 'weaponising politics' is. Ook haar uitspraken over onderwijs is textbook GOP retoriek.

Oei, ik had ze niet gevolgd. Ik vond ze destijds een valabele kandidate voor het presidentschap, eerlijk gezegd, meer dan sleepy joe.

Jay-P. 12 oktober 2022 10:39

Zoals Bill Maher het zegt:
Dems hebben dat 'mentaal ding' in hun DNA om intelligente medestanders te verjagen en vervangen door M/V kiekens (ook die met defect geklutste eierstokken).

morte-vivante 12 oktober 2022 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10048793)
Kijk, we zijn het er over eens dat in de USA, door het presidentieel regime dat aanleiding geeft tot een bipartisaan systeem, we twee partijen hebben die de laatste tijd alletwee zot aan het worden zijn vanwege de ene ingenomen door blankenhaters en de andere door negerhaters om het tot de essentie te reduceren. Dat is problematisch. En Tulsi was een van de weinige redelijke mensen in de Amerikaanse politiek. Dat gezegd, we zien dat ook in Europa, dat de "multiculturele" maatschappij een immuunreactie opwekt zoals we dat in de USA ook zien. Eens de burgeroorlog zal uitgevochten zijn, komt dat weer in orde.

het riedeltje "het zijn 2 zijden van eenzelfde medaille" en "beide zijden zijn even erg" blijft precies goed plakken patrick. :roll:

on topic: het verbaast me dat ze het nog zo lang heeft uitgezongen bij de DEMs (en vice versa, dat de DEMs haar nog zo lang getollereerd hebben binnen hun partij) gezien het traject dat ze af heeft gelegd sinds haar kandidatuur voor het presidentschap in 2020. Met als orgelpunt haar toespraak op de CPAC (ja, de GOP-congres van "we are all domestic terrorists)
ze had mijn voorkeur in de DEMprimaries in 2020, maar als ik zie hoe ze geevolueerd is in die 2 jaar, dan ben ik blij dat ze het toen niet gehaald heeft

Universalia 12 oktober 2022 11:09

Former Hawaii congresswoman and 2020 presidential hopeful says party is dominated by those espousing ‘cowardly wokeness’

Tulsi Gabbard quits Democratic party, attacking ‘elitist cabal of warmongers’

Leaving the Democratic Party - The Tulsi Gabbard Show

Ik hoor het in sommige gevallen of wandelgangen al galmen: "Vrouwen moeten uit de Politiek uitblijven!" :rofl:

Jay-P. 12 oktober 2022 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante (Bericht 10048868)
het riedeltje "het zijn 2 zijden van eenzelfde medaille" en "beide zijden zijn even erg" blijft precies goed plakken patrick. :roll:

on topic: het verbaast me dat ze het nog zo lang heeft uitgezongen bij de DEMs (en vice versa, dat de DEMs haar nog zo lang getollereerd hebben binnen hun partij) gezien het traject dat ze af heeft gelegd sinds haar kandidatuur voor het presidentschap in 2020. Met als orgelpunt haar toespraak op de CPAC (ja, de GOP-congres van "we are all domestic terrorists)
ze had mijn voorkeur in de DEMprimaries in 2020, maar als ik zie hoe ze geevolueerd is in die 2 jaar, dan ben ik blij dat ze het toen niet gehaald heeft

Gabbard heeft haar standpunten inderdaad verhard.
Dat ze fox aan 't opvrijen sloeg: tot daar toe. De link met Falset stemmetje & fronstigaard Tucker vind ik ook niet echt plezant. Denkelijk strategisch gepland.

Ik zou ze liever met Liz Cheney zien optrekken onder de slogan:
"Niet Kutten met Dick's dochter & Gabber".

Zipper 12 oktober 2022 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10048857)
Oei, ik had ze niet gevolgd. Ik vond ze destijds een valabele kandidate voor het presidentschap, eerlijk gezegd, meer dan sleepy joe.

Vergeleken met sleepy Joe is iedereen een valabele kandida(a)t(e).

Pandareus 12 oktober 2022 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante (Bericht 10048868)

Ja, ze is enorm opgeschoven... Eigenlijk een grote ontgoocheling. Bij de start van haar kandidatuur was ze een centrum figuur, zeker niet de extremist die ze nu is geworden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be