![]() |
Greta Thunberg hekelt groene partijen om hun ideologisch geklungel
link
Citaat:
kostelijk :popcorn: |
Citaat:
|
Morgen, zondag 23 okt. : grote klimaatbetoging in Brussel.
|
't Is af tussen Thunberg en De Wever. En misschien aan tussen Thunberg en de andere De Wever.
|
Citaat:
|
Citaat:
"wij willen genocides - wij willen genocides - wij willen genocides ...." :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Zij is iemand die nog achter haar idealen staat en er voor gaat. Ik ben zelf niet links, verre van, maar toch krijgt ze vanaf dag 1 niks dan het volste respect van mij. Da's nog iets anders dan dat Groene Politica-Kind Anuna De Wever die trouwens plots van de aardbodem verdwenen is. |
Ik ben allesbehalve een fan van Greta Thunberg. Maar hier heeft ze 100% gelijk. Dat de Groene wacko’s nog liever opteren voor CO2 uitbrakende waanzinnig dure gascentrales om toch maar hun anti-nucleair geloofspunt te kunnen in stand houden getuigt van een krankzinnige dogmatische ingesteldheid. Die fanatici in de federale regering opnemen is wellicht een van de zwaarste politieke fouten uit de voorbije decennia.
|
De moeder van Greta was die niet bij een groene partij?
p.s. Moeder Greta Thunberg: “Mijn dochter kan CO2 met het blote oog zien” De slagen van de molen in die familie zijn geen rariteit. :roll: Ik ben niet echt een fan van het meisje maar daar had ze wel een punt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hierbij vergeten ze dat de echte wereld niet overeenkomt met hun simplismenwereld, En maken ze gigantische brokken. Het gros van de grote "sociale" rampen in de geschiedenis van de mensheid zijn te herleiden tot idealisten. Hitler was bijvoorbeeld zo een grote idealist. In zijn simplismen wereld ging alles beter als er geen joden waren. Marx was een andere zulke idealist. Pol Pot was er zo ene. Als idealisten opgroeien, en inzicht krijgen in de echte wereld, proberen ze hun initieel naief en dom streven in te plakken in hun nieuwe inzichten, en in vele gevallen betekent dat dat ze dan puur krapuul worden, omdat de dynamiek die ze op gang gebracht hebben, natuurlijk totaal niet werkt zoals ze dachten toen ze naief waren, maar wel lucratieve kanten kan hebben, of kanten van machtsopbouw. Ik ben ook zo een (overjarige) idealist, die denkt dat met het uitroeien van 99% van de mensheid, we een betere wereld nalaten voor onze kinderen. Maar gelukkig ben ik er te laat aan begonnen, en zal ik nooit een belangrijke politieke figuur worden he :-D |
Citaat:
En dan bezorgd zijn voor de natuur maar zelf de natuur bevuilen door chemische lijm in de riool te smijten. Citaat:
Is dat: "if you can't beat them, join them?" Of het Paard van Troje? |
Gisteren op de grote klimaatbetoging te Brussel geen PVDA+, Groen! of Vooruit herkenbaar aanwezig in tegenstelling tot in het verleden. De psychotische spreidstand klimaat - armoede moet verschrikkelijk pijn doen. 'Links' veroorzaakt alles wat het aanklaagt.
Het is gedaan met Red is the new green! ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De negerkes gaan "helpen" zodat er nog meer negerkes "hulp" nodig hebben, ik dacht dat dat een algemeen gekende methode was voor lucratieve ontwikkelingshulp ? Denk jij echt dat die ontwikkelingshelpers zelf denken dat ze ginder iemand "helpen" ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be