![]() |
Nainggolan riskeert levenslang rijverbod
Hij is een van de eerste ''slachtoffers'' van het strenger optreden van de Antwerpse politie.
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens VTM is ook zijn auto aangeslagen maar met al zijn geld zal hij daar wel niet van wakker liggen denk ik. Eerder dat mogelijks levenslang rijverbod zal hem zorgen baren. |
Hij mag af en toe mijn Velokaart lenen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Krapuul |
Gevaarlijk zaakje in de zin van: "eens kijken wat die krijgt ten opzichte van sommige andere mensen die in een zelfde situatie 'gepakt' geweest zijn? :|
|
Gezien het recidivisme zal de rechtbank hem niet ontzien, daar ben ik van overtuigd.
|
Citaat:
|
Nein mongolian
Nein. |
Citaat:
Natuurlijk is hij geen slachtoffer . |
Citaat:
Citaat:
|
Nu zat hij te vapen in het stadion van Standard en is uit de A-kern gezwierd.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221017_96824922 Waarom hebben ze die malloot naar Antwerp gehaald? Hadden ze met Lamkel Ze hun lesje niet geleerd? Of was het een prestigezaak voor Gheysens? |
Citaat:
Alle ge schopt nen bal weg en dan ga je daar als een debiel achter lopen , wanneer je hem terug hebt, shot je er terug op, en ga je daar weer achter lopen. Als ik zoiets observeer, is dat volgens mij behoorlijk debiel gedrag. |
Citaat:
Ook, de inteelt in zijn familie helpt natuurlijk ook niet. |
Citaat:
En je ziet dat ook met intelligente voetballers zoals Kevin De Bruyne. Die ‘koppen’ bijna nooit. |
Nainggolan blijkt nu definitief afgeschreven door Gheysens.
Lamkel Zé vliegt er uit bij Kortrijk. Waarom denkt men toch dat de aard van het beestje gaat veranderen? |
Citaat:
zie ook Nicolas Lombaerts. zie ook kieken Vertonghen zie ook Dedryck Boyata zie ook Steven Defour |
Citaat:
Vertonghen, Alderweireldt, Mignolet en Boyata zijn wat anders. |
Bah, hij kan nog altijd met een privéjet naar den Antwerp vliegen. Een Redbull + wat Coke heeft hem direct vleugels.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be