![]() |
Belgen domste van alle Europeanen
Van alle Europeanen maken zij de minste verplaatsingen te voet om bijvoorbeeld naar de bakker te gaan maar nemen ze de auto.
En dan vervolgens lopen te klagen over hoge brandstofprijzen natuurlijk. Ze gaan dan wel een paar keer in de week gaan sporten om toch wat beweging te doen voor de gezondheid. Dagelijkse beweging is nochtans van cruciaal belang en de sportmomenten worden teniet gedaan door de dagen dat je niet beweegt en dat brengt ons dan weer bij de titel van dit topic. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Dat zeggen ze dan toch altijd.
België is een transit land. Dus je staat veelal vast in het wegennetwerk. Je kan zoals Frankrijk tol eisen, maar ik weet niet of dat er ooit van komt. Dan is dat gelijk gedaan hé, dat vastzitten. Gelijk... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Okay dan. Neen, want dan gaat al het verkeer naar de gewestwegen. En als je die dan ook nog eens vol putten maakt en je maakt alleen je autostrades "top of the Line". Ja, dan moeten ze wel. Zo werkt het niet, hé..... Economie voor alles. |
Citaat:
Sinds ik mijn fietsaanhanger heb is boodschappen doen ook autoloos. |
In de UK zijn al die gewestwegen zonder lichten, super smal, doodrij banen. Dus dan kiezen mensen voor comfort....
Neen... |
Citaat:
Het rijden in UK viel me best mee, al een tijdje geleden (Dover tot West-End, Cornwall, 8 dagen Zuid-Engeland vooral Cornwall). Altijd vlotte voorrangswegen, goed aangeduide verkeersinrichting vlotte grote rotondes. Amper betutteling met drempels en sowieso geen vlotheidsremmende voorrangsregels. Op de snelwegen meezwemmen aan 120-130 kmu. Op de brede gewestwegen mag je even snel (70 mph officieel) Duidelijk aangeduide flitspalen ook, in geel fluo kleurtje. Na een tijdje wel ambetanter rijden als het stuur links zit. :lol: |
Citaat:
Nu op die autostrades heb ik ook wel gemerkt dat ze altijd zeer hoffelijk zijn. Vrij vlot allemaal. Op het "continent" rijden meer frustraten rond wisten ze dan fijntjes te zeggen. |
het klootjesvolk met de suvs
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlammen, opstopping. Het SUV klootjesvolk, ja. Cruisecontrol. Dat is het beste. En dan hoog en droog. |
Belgen domste van alle Europeanen, het is maar wat u verstaat onder dom. :shocked!:
|
Frankrijk, wanderlust.
Ik heb kanker overleefd. Ben verkracht geweest. Djezus... Tol, luchtje scheppen, tol betalen, luchtje scheppen. |
Citaat:
Als je vlamt rij je van treintje tot treintje, maar je zit er vooral lang middenin. |
Citaat:
|
Citaat:
Liefst nog met de eigen auto, gewoon aan denken dat ge aan de goeie kant van de baan moet rijden en ronde punten rechts moet oprijden. Die achterlijke voorrangsregels van hier hebben ze daar inderdaad niet. Engels systeem is veel eenvoudiger. |
Citaat:
als je van de Dover terminal van de boot komt heb je er al direct een paar kort na mekaar. |
Ik ga altijd te voet hoor. Het is ook de beste bakker van de streek op wandelafstand.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be