Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Betaald om niet gevaccineerden te intimideren (https://forum.politics.be/showthread.php?t=266680)

Bach 16 oktober 2022 05:52

Betaald om niet gevaccineerden te intimideren

Citaat:

The Department of Health and Human Services (HHS) and the Centers For Disease Control and Prevention (CDC) have been exposed running the most disturbing and elaborate propaganda campaign in living memory. Screen writers, comedians, influencers and church leaders, among others, were recruited and paid to promote Covid-19 vaccines to the masses, while ridiculing and shaming those who refuse the jab....
Zie artikel

Ik vraag me af hoe dat in België zit. Ik herinner me toch een aantal bekende figuren die plots gelijkaardige berichten begonnen de wereld in te sturen om niet gevaccineerden te ridiculiseren en intimideren. In hoeverre was dit georganiseerd en stond er betaling tegenover? Dient dit niet onderzocht te worden?

Zeker in het licht van de bijwerkingen van ons als "110 procent veilig" (een of andere expert op de VRT) verkochte vaccins.

CUFI 16 oktober 2022 07:36

Probeer ook eens samen te vatten hoe deze vaccinazi met voorkennis handelde?
Waarschuwingen ridiculiseerde?
Letterlijk over lijken ging?
Corrupte bedrijven die bol staan van schadeclaims onze kinderen straffeloos mochten doodspuiten?

Pandareus 16 oktober 2022 07:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 10051057)
Zie artikel

Ik vraag me af hoe dat in België zit. Ik herinner me toch een aantal bekende figuren die plots gelijkaardige berichten begonnen de wereld in te sturen om niet gevaccineerden te ridiculiseren en intimideren. In hoeverre was dit georganiseerd en stond er betaling tegenover? Dient dit niet onderzocht te worden?

Zeker in het licht van de bijwerkingen van ons als "110 procent veilig" (een of andere expert op de VRT) verkochte vaccins.

Vraag je nu serieus om te discussiëren over onzin die je uit een rioolwebsite haalt waar ze beweren dat Biden de orkaan IAN 'geo-engineerde' ? :lol::lol::lol:

Hoofdstraat 16 oktober 2022 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10051117)
Vraag je nu serieus om te discussiëren over onzin die je uit een rioolwebsite haalt waar ze beweren dat Biden de orkaan IAN 'geo-engineerde' ? :lol::lol::lol:

Nu ben je de boodschapper aan het aanvallen, alsof het een geheim is dat er miljarden aan de media werd betaald om de vaccins te promoten.

https://m.youtube.com/watch?v=sifGuMTNzhs

Hoofdstraat 16 oktober 2022 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 10051057)
Zie artikel

De vraag is inderdaad niet of dit gebeurd is, maar of het illegaal werd gedaan. Iedereen die geld ontvangt om promotie te maken moet dit ook duidelijk melden. Tegenwoordig moeten ze zelfs hun adres openbaar maken.

Bach 16 oktober 2022 08:58

In de VS gaat het over Judicial Watch.

https://www.judicialwatch.org/covid-...cine-campaign/

Bach 16 oktober 2022 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 10051159)
De vraag is inderdaad niet of dit gebeurd is, maar of het illegaal werd gedaan. Iedereen die geld ontvangt om promotie te maken moet dit ook duidelijk melden. Tegenwoordig moeten ze zelfs hun adres openbaar maken.

Zelfs zonder financiële transacties. De vraag dient gesteld in hoeverre er vanwege de overheid niet openbaar gemaakte campagnes georganiseerd werden om bekende figuren te in te schakelen om bepaalde info te verspreiden om vaccin twijfelaars te intimideren en te ridiculiseren. Dat is de indruk die ik heb overgehouden van wat er zich afspeelde in de (sociale) media. Ik zou graag wat meer weten over wie daar dan bij betrokken was.

De overheid die de bevolking tegen elkaar aan het opzetten was, een verklikkers maatschappij, en ook hier forummers die beginnen op te roepen voor strafkampen en het scheelde niet ...openbare executies. Dat hadden we nog niet veel meegemaakt de laatste decennia. Hoe snel we toch in fascisme kunnen zitten. Met op de eerste rij sommigen die zich graag zien als strijders tégen fascisme. Compensatie gedrag misschien. Wie weet?

Pandareus 16 oktober 2022 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 10051156)
Nu ben je de boodschapper aan het aanvallen, alsof het een geheim is dat er miljarden aan de media werd betaald om de vaccins te promoten.

https://m.youtube.com/watch?v=sifGuMTNzhs

Straffe beweringen vragen sterke bewijsvoering.
Een bewering volgt de geloofwaardigheid van de boodschapper. (hier dus : nul komma nul)

De schoofzak 16 oktober 2022 09:59

Als er een duistere website in een ver land ergens ene een scheet laat,
dan zijn er wel forummers die een draad beginnen met "moeten we dat niet onderzoeken".

Voorts is het mijn mening dat er te weinig moeite gedaan is om de mensen aan te sporen om die veilige en nuttige covid-vaccins te laten toedienen.
D?*?*t zou eens onderzocht moeten worden.

Bach 16 oktober 2022 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10051195)
Straffe beweringen vragen sterke bewijsvoering.
Een bewering volgt de geloofwaardigheid van de boodschapper. (hier dus : nul komma nul)

Judicial watch denkt daar blijkbaar anders over. Er was een rechtzaak voor nodig om wat inzage te kunnen krijgen:

Citaat:

(Washington, DC) – Judicial Watch announced today that it received 249 pages of records from the Department of Health and Human Services (HHS) detailing the extensive media plans for a propaganda campaign to push the COVID-19 vaccine.

Bach 16 oktober 2022 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10051246)
dan zijn er wel forummers die een draad beginnen met "moeten we dat niet onderzoeken".

Voorts is het mijn mening dat er te weinig moeite gedaan is om de mensen aan te sporen om die veilige en nuttige covid-vaccins te laten toedienen.

Due 'duistere website' verwijst naar Judicial Watch bevindingen op basis van officiële documenten.

De vraag hoe dat in België zit is relevant.

Pandareus 16 oktober 2022 11:26

Citaat:

Juist.

En dan die conspirationistische lulkoek hoe de overheid 'mensen probeerde aan te zetten om zich te vaccineren..." :roll:

Het zou er verdomme maar aan mankeren, moesten ze dat niet gedaan hebben...

Pandareus 16 oktober 2022 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 10051276)
Due 'duistere website' verwijst naar Judicial Watch bevindingen op basis van officiële documenten.

De vraag hoe dat in België zit is relevant.

Je weet heel goed dat 'duistere website' verwijst naar JOUW link, in je openingstopic, naar een obscure website met conspirationistiche BS.

En dat probeer je nu onder te sneeuwen door te verwijzen naar Judicial Watch. 8-)

Bach 16 oktober 2022 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10051316)
Je weet heel goed dat 'duistere website' verwijst naar JOUW link, in je openingstopic, naar een obscure website met conspirationistiche BS.

En dat probeer je nu onder te sneeuwen door te verwijzen naar Judicial Watch. 8-)

De boodschapper is irrelevant indien de gegeven info correct is. De info verwijst naar Judicial Watch. U poogt onrechtstreeks eigenlijk Judicial Watch te discrediteren. Dát is wat er aan de hand is. Schoofzak was er al ingetrapt lijkt.

patrickve 16 oktober 2022 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 10051173)
Zelfs zonder financiële transacties. De vraag dient gesteld in hoeverre er vanwege de overheid niet openbaar gemaakte campagnes georganiseerd werden om bekende figuren te in te schakelen om bepaalde info te verspreiden om vaccin twijfelaars te intimideren en te ridiculiseren.

Ik weet niet of "eerste ministers en Présidents de la République" horen tot bekende figuren, maar die werden wel degelijk ingeschakeld om vaccin twijfelaars te intimideren en zo he. "de epidemie van de ongevaccineerden", en de "je veux les emmerder" kan je toch moeilijk ontkennen :-)

Dat er een haatcampagne werd op voeten gezet zonder blozen tegen ongevaccineerden, was toch open en bloot zou ik denken. Of men daarnaast ook mensen EXPLICIET BETAALD heeft om zoiets te doen weet ik niet, natuurlijk. Misschien was ze bedreigen voldoende.

Oma 16 oktober 2022 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10051314)
Juist.

En dan die conspirationistische lulkoek hoe de overheid 'mensen probeerde aan te zetten om zich te vaccineren..." :roll:

Het zou er verdomme maar aan mankeren, moesten ze dat niet gedaan hebben...

Je geeft dus die "conspirationistische lulkoek" zelf grif toe. :rofl:
En de overheid had moeten verplichten want die vaccins waren toch zo veilig en nuttig?
Citaat:

......

Jullie bedoelen deze "veilige en nuttige covid-vaccins"??? :roll:

Oktober 2021: oprichting van een Europees fonds voor schadeloosstelling van slachtoffers van de vaccins tegen COVID-19
https://www.europarl.europa.eu/doceo...jDOeTHURkfrJLU

Pandareus 16 oktober 2022 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 10051321)
De boodschapper is irrelevant indien de gegeven info correct is. De info verwijst naar Judicial Watch. U poogt onrechtstreeks eigenlijk Judicial Watch te discrediteren. Dát is wat er aan de hand is. Schoofzak was er al ingetrapt lijkt.

Zever.

JIJ kwam af met die quatsch van 'News Punch'. Niemand anders verwijst hier naar zulke onzin dan de russofiele brigade.
Die website heeft geen enkele geloofwaardigheid.

Pandareus 16 oktober 2022 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10051365)
Ik weet niet of "eerste ministers en Présidents de la République" horen tot bekende figuren, maar die werden wel degelijk ingeschakeld om vaccin twijfelaars te intimideren en zo he. "de epidemie van de ongevaccineerden", en de "je veux les emmerder" kan je toch moeilijk ontkennen :-)

Ik vind dat nog altijd -met voorsprong- de beste uitspraak die Macron al ooit gedaan heeft. Poëtisch. Iets voor het nageslacht zelfs.

Jammer dat de tijd in ons nadeel speelde, en de urgentie om te vaccineren wegebde... Daardoor hebben we de eindstrijd niet kunnen voeren met de Wappies... :cry::cry::cry:

Citaat:

Dat er een haatcampagne werd op voeten gezet zonder blozen tegen ongevaccineerden, was toch open en bloot zou ik denken.
Uiteraard.

Citaat:

Of men daarnaast ook mensen EXPLICIET BETAALD heeft om zoiets te doen weet ik niet, natuurlijk. Misschien was ze bedreigen voldoende.
Eigenlijk een detail, maar waarom betalen om iets dat men gratis kan bekomen ? Wappies couilloneren en opjagen hoeft geen geld te kosten. Kandidaten genoeg om dat gratis te doen, met de smile op het gezicht.

Pandareus 16 oktober 2022 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oma (Bericht 10051366)
Je geeft dus die "conspirationistische lulkoek" zelf grif toe. :rofl:

Gebrost tijdens de lessen 'begrijpend lezen' ? :-o

Vette Pois(s)on 16 oktober 2022 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10051378)
Gebrost tijdens de lessen 'begrijpend lezen' ? :-o

wilt ge zo vriendelijk zijn het mij ook wat te verduidelijken wat ge precies bedoelt?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be