Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Baudet gone full reptilian (https://forum.politics.be/showthread.php?t=266701)

Voltian 17 oktober 2022 15:08

Baudet gone full reptilian

https://twitter.com/mmeeuw/status/1581959323642900480

Wat moeten we daar van denken?!

maddox 17 oktober 2022 16:13

Het is een politicus, als er geluid uitkomt, is het een leugen/gebroken belofte.

patrickve 17 oktober 2022 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voltian (Bericht 10051917)
Wat moeten we daar van denken?!

Dat is toch - op die reptielen na die waarschijnlijk beeldspraak zijn - het standpunt van verschillende medeforummers zou ik denken, dat Rusland, hoewel zelf niet clean, nog wat weerwerk biedt tegen de evil empire van de US-globalisten-Rothschilds-WEF-...

Reptilians is gewoon een codenaam voor jood zou ik denken.

Voltian 17 oktober 2022 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10051960)
Dat is toch - op die reptielen na die waarschijnlijk beeldspraak zijn - het standpunt van verschillende medeforummers zou ik denken, dat Rusland, hoewel zelf niet clean, nog wat weerwerk biedt tegen de evil empire van de US-globalisten-Rothschilds-WEF-...

Reptilians is gewoon een codenaam voor jood zou ik denken.

Inderdaad.

Een normaal mens vindt dat niet normaal. Denk ik. :-)

Dadeemelee 17 oktober 2022 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voltian (Bericht 10051917)

Is dat deepfake?

Voltian 17 oktober 2022 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10052070)
Is dat deepfake?

Ik twijfelde. Het zou authentiek zijn.

Dadeemelee 17 oktober 2022 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voltian (Bericht 10052119)
Ik twijfelde. Het zou authentiek zijn.

Het is beangstgend wat ze nu met deepfake kunnen doen, maar anyway misschien gaat hij wél full reptilian. Er lopen genoeg QAnon gekken rond die hem gelijk gaan geven.

maddox 17 oktober 2022 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10052070)
Is dat deepfake?

Maakt dat uit in dit geval? Dat de geluiden uit een politicus nu zinnig, onzinnig of waanzinnig zijn, het blijven leugens.

Dadeemelee 17 oktober 2022 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10052136)
Maakt dat uit in dit geval? Dat de geluiden uit een politicus nu zinnig, onzinnig of waanzinnig zijn, het blijven leugens.

Baudet is een politicus? Dat is nieuws voor mij. Ik dacht dat hij gewoon een malloot was zoals Naingolan. :|

maddox 17 oktober 2022 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10052141)
Baudet is een politicus? Dat is nieuws voor mij. Ik dacht dat hij gewoon een malloot was zoals Naingolan. :|

Ik vind politicus en malloot niet onmogelijk te combineren.

Integendeel, ik vind het een logische combinatie.

Dadeemelee 17 oktober 2022 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10052152)

Ik deel uw frustratie over politici, maar eigenlijk mogen we niet klagen. Zo’n compleet incompetente trut zoals Lizz Truss hebben wij (zelfs in mannelijke versie) nog nooit gehad.

Zipper 17 oktober 2022 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10052141)

gij kent hem persoonlijk ??

Dadeemelee 17 oktober 2022 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 10052160)
gij kent hem persoonlijk ??

God, Allah en Het Spaghettimonster beware mij!

Neen. ;-)

Herr Flick 17 oktober 2022 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10052158)
Ik deel uw frustratie over politici, maar eigenlijk mogen we niet klagen. Zo’n compleet incompetente trut zoals Lizz Truss hebben wij (zelfs in mannelijke versie) nog nooit gehad.

Tinneke Gasprom en Freya vergeten zeker en die Sjoemel Poedel ? Die Lizz Truss is alleen direct door de mand gevallen, dat is het enige verschil.

Herr Flick 17 oktober 2022 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10052164)
God, Allah en Het Spaghettimonster beware mij!

Neen. ;-)

Gij gokt wel op veel goden tegelijk, ze gaan dat in de grote spaghettipot niet tof vinden dat ge in die twee valse profeten geloofd.

maddox 18 oktober 2022 03:31

Citaat:

De enige reden waarom we niet mogen klagen (waarom niet?), is dat onze politici gewoon niks doen, uitgezonderd geluid maken en hun zakken vullen.

maddox 18 oktober 2022 03:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10052203)
Tinneke Gasprom en Freya vergeten zeker en die Sjoemel Poedel ? Die Lizz Truss is alleen direct door de mand gevallen, dat is het enige verschil.

Bof, je vergeet Cools, die op eeuwig pensioen werd gestuurd omdat ie iets wou gaan doen...

patrickve 18 oktober 2022 04:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10052152)

Zelfs een nodige voorwaarde :-)

CUFI 18 oktober 2022 05:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10052132)
Het is beangstgend wat ze nu met deepfake kunnen doen, maar anyway misschien gaat hij wél full reptilian. Er lopen genoeg QAnon gekken rond die hem gelijk gaan geven.

Wacht tot ze doorhebben dat die shapeshifting reptillians links, rechts, Europees, Amerikaans, Russisch, Asian, ... aan 1 dezelfde wereld bouwen dmv orde uit zelfveroorzaakte chaos.

fox 18 oktober 2022 09:12

Citaat:

Natuurlijk wel. Al eens bekeken wat er allemaal in onze federale regering zit?

Een minister van energie die elke dag opnieuw door de mand valt. Die elke dag opnieuw grote uitspraken doet om daarna op haar stappen te moeten terugkeren. We zitten met 2 PS ministers op werk en pensioenen die er blijkbaar hun missie van gemaakt hebben om zo weinig mogelijk te moven.
We zitten met iemand op asiel en migratie die geen enkele moeite doet om de instroom enigszins te beperken. Integendeel. En daarboven staat een premier die aan het handje gehouden wordt door een communist uit Charleroi.

Ik denk niet dat we ons hier in Belgie vrolijk moeten maken over de problemen in het VK.

O ja, om on topic te blijven. Baudet is compleet van het padje. Zo iemand hebben we nog niet in ons parlement, maar ik vermoed dat ook dat niet lang meer op zich zal laten wachten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be