![]() |
Baudet steunt Poetin
|
Citaat:
|
Hij was ook tegen vaccins. Dat zegt genoeg.
|
Je zou haast denken dat die zelf betaald wordt door de Deep State om de oppositie tegen de Great Reset belachelijk te maken. Maar wellicht is het gewoon narcisme. Gideon Van Meijeren zou wellicht nooit zulke flater begaan.
|
Baudet is psychotisch en hij heeft last van wanen.
Nu beweert hij dat de wereld wordt bestuurd door reptielen. Wanneer stuur je zo'n parlementslid naar de psychiater? |
Ja, hij begint echt wel volledig door te slaan.
|
Baudet is een van het frans afkomstige naam : dus wellicht een vijs los
|
Citaat:
|
Citaat:
Een beetje zoals men over "Finnen" praat als er weer een bende allochtonen in de Brusselse metro mensen heeft ineen geslagen. |
Citaat:
Let op: Niet alle Finnen lopen rond in soepjurken, gelukkig maar en niet alle Finnen stellen er prijs op een onverzorgde wilde baardgroei er op na te houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'De Great Reset' wat valt daar dan nog belachelijk over te maken ? Dat is toch iets dat enkel aanslaagt bij mensen die van het paadje afgeraakt zijn ? https://www.visionofhumanity.org/the...e-netherlands/ |
foto's hete hindoe meiden he
Citaat:
je kan thierry baudet liever in therapie laten gaan bij 7 grote, hete, hongerige, PIKzwarte Indiase Hindoe poesjes denk ik hahyha haha zijn vrouw is net bevallen dus haar uitgerekte poesje miaauwt nu slapper in hun dark room. |
Citaat:
https://www.weforum.org/great-reset/ There is an urgent need for global stakeholders to cooperate in simultaneously |
Vrijheid van Rassenhaat in grondwet vd multikukeluku. Pro of Anti??
Citaat:
ja daar zeg je wat Patrickve, zijn er nazi cartoons van JOden die als reptielen getekend waren? Onderzoek dat eens als je kan of vraag experts, er zit waarheid in, vb 'die eeuwige Jude' die foto's zijn reptielachtig met lange tongen geloof ik dus het is nazi code taal denk ik, Reptilians. HOe zeg je dit in het duits?? Beetje griezelig ok, ik ben eerlijk gezegd vijf jaar geleden lid geworden van Forum voor Democratie en nu vind ik het wel een anti Germanilander partij ok, het belang van de inheemse blanke Nederlanders moet voorop staan bij een klassieke extreem rechtse partij denk ik. Ik moet snel FVD maar openbaar aanvallen en project Expansie FB SS keihard aanbieden aan het FVD publiek met harde ULTIMATUM, leden aantal betalend van FVD is toch al slordige 60.000, 25 euro per jaar kost het. |
Baudet stamt uit een Hugenotenfamilie uit Noord-Frankrijk.
Deze stam komt ook in België voor. Een Europese familienaam. |
Citaat:
|
Ophef in Nederland over uitspraken van politicus en complotdenker Thierry Baudet
Uit de tekst: Citaat:
p.s. Ik geloof dat men de man (Baudet) al geschorst heeft na zijn uitlatingen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be