![]() |
VB eigen volk aan het feest ? Neen exotische rasisten eerst !
https://www.hln.be/nieuws/waarom-zam...medium=twitter
Citaat:
Hoeveel meer moet de racistische inborst van het vb bewezen worden ? |
nog nooit gehoord van de Plaasmoorde Rooie?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Erfaan...in_Zuid-Afrika momenteel worden er massaal blanke families (inclu kinderen), vooral boeren, vermoord door zwarten en de daders worden amper vervolgd. dat HLN-artikel is heel misleidend. kan evengoed zijn dat ze geen zwarten toelaten uit angst dat ze vermoord worden. dus blanken die zich moeten verdedigen tegen zwarten is racistisch? |
Een blank dorpje met weinig criminaliteit en waar mensen nog om elkaar geven.
Blijkbaar maakt dat sommige linksen zenuwachtig. ;-) Mooie actie van het Vlaams Blok! |
Citaat:
Een Turkse gemeenschap in Sint Joost ,een Marokkaanse gemeenschap in Molenbeek en een zwarte gemeenschap in Soweto is OK. Maar een blanke gemeenschap in Orania zou niet mogen want racistisch. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel blanke Zuid-Afrikanen wonen er in Soweto? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat maakt van mij geen Belg. Ik ben een 2de generatie allochtoon. |
Zwart Zuid-Afrika is zo racistisch, corrupt en gewelddadig als maar kan. Je moet echt wel geluk hebben met waar je woont. Gates communities en eigen veiligheidspersoneel zijn er veelal de norm. Het heeft niets met racisme te maken dat je daar van weg wilt. Dat is gewoon zelfbehoud. Heb in Australië verscheiden mensen leren kennen die Zuid-Afrika waren ontvlucht. Dat waren van die van in de kleuterschool anti-racistisch opgevoede milieubewuste hooggeschoolde dogoodders dus men kan niet beweren dat ze uit racisme gevlucht zijn, of eigenlijk wel, uit het anti-wit-racisme van een groot deel van de zwarte bevolking.
|
|
Citaat:
Vanuit die visie is dat toch niet zo vreemd wat ze doen? |
Citaat:
|
Citaat:
Want de fanbase van het Blok loopt hier steeds te zeggen dat ze géén racisten zijn omdat ze enkel de islamieten weg willen. Dat heeft dus niks te maken met blank zijn van die afrikaners of gekleurde vreemdelingen. Tenzij die Blokkers comedie speelden ? :-P |
Citaat:
Toen ik de laatste keer opmerkte dat het daar toch vooral over zwarten gaat dan over islamieten, antwoordde één van de forumleden dat het geen probleem is zolang ze niet met te veel zijn. Tja. :-D |
Citaat:
Als mensen in Denderleeuw klagen over "Matongé-toestanden", heeft dat niks met racisme te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De overlast linkt u dan toch aan ras / nationaliteit / afkomst? Verbeter me gerust indien ik u verkeerd begrijp. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be