![]() |
O zie de rechtse rakkers zweven hoog op hun troon boven de wet verheven-N-Va Haaltert
https://www.hln.be/haaltert/machtsmi...medium=twitter
Citaat:
Hun verkiezings- en peilingresultaten gaan gelukkig de andere kant uit. Dergelijk old-school machtsmisbruik, ik kan nauwelijks geloven dat dit anno 2022 nog bestaat, zou toch aanleiding moetegn geven tot onmiddellijk ontslag van zulke burgemeester ? Wat vindt het forum ervan ? |
Citaat:
Een flik die zijn job doet, en diegene die dat zou moeten verdedigen probeert hem een kloot af te trekken... Ook de smerige chantage tgo haar eigen korps toont aan dat zij te werk gaat zoals de maffia. Beschamend. De kracht van de verandering is blijkbaar machtsmisbruik als bestuurscultuur ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar was er geen partij die nog niet zo lang geleden "kracht van verandering" beloofde ? Als die dan ook blijkt te grossieren in sossen en tsjeven misbruik, tja dan mag er wel nog eens luid op de alarmtoeter geblazen worden. |
Citaat:
Citaat:
Zeer sterk punt van politici ten andere. Citaat:
Wil u uw kruimelaars uit de wind zetten? |
Wie ze pakken voor dit soort fratsen mogen ze van mij tegen de muur zetten. Zonder enige uitzondering.
Als burgervader/moeder hebt ge u te gedragen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jammer dat we er dan maar een tweetal gaan vinden in België. |
Citaat:
|
Citaat:
En ik vind dat de burgemeesteres nog vriendelijk is, alleen overplaatsing vragen. Ik zou dat anders aangepakt hebben. Punt 1. Boetes betalen, zoveel is dat uiteindelijk niet. "Kijk eens, we hebben een fout gemaakt en we durven het toegeven." Punt 2, die agent publiekelijk bewierroken dat ie zo plichtsgetrouw en onkreukbaar is. Maar achter de schermen kijken dat die agent geen vuile handjes zou kunnen hebben, en zo ja, die informatie lekker gebruiken. Desnoods moet die maar een doosje smeuigheid in handen gedrukt krijgen als de media erop staat te kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be