Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   O zie de rechtse rakkers zweven hoog op hun troon boven de wet verheven (https://forum.politics.be/showthread.php?t=266732)

De Rode Willem 20 oktober 2022 06:54

O zie de rechtse rakkers zweven hoog op hun troon boven de wet verheven-N-Va Haaltert

https://www.hln.be/haaltert/machtsmi...medium=twitter

Citaat:

Machtsmisbruik in Haaltert: N-VA-burgemeester wil af van agent die partijgenoten beboette
De N-VA burgemeester van Haaltert, Veerle Baeyens, verplicht het lokale politiekorps om een hoofdinspecteur over te plaatsen naar een andere zone. Reden daarvoor: de inspecteur in kwestie gaf zes van haar partijgenoten een boete nadat ze verkeerd geparkeerd stonden tijdens een eetfestijn van N-VA Haaltert. Een deel van het korps dreigt ermee het werk neer te leggen.
De rechtse rakkertjes van de N-VA zijn flink aan het opklimmen op de ladder der schandalen.
Hun verkiezings- en peilingresultaten gaan gelukkig de andere kant uit.

Dergelijk old-school machtsmisbruik, ik kan nauwelijks geloven dat dit anno 2022 nog bestaat, zou toch aanleiding moetegn geven tot onmiddellijk ontslag van zulke burgemeester ? Wat vindt het forum ervan ?

Pandareus 20 oktober 2022 07:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 10053285)

De rechtse rakkertjes van de N-VA zijn flink aan het opklimmen op de ladder der schandalen.

Dergelijk old-school machtsmisbruik, ik kan nauwelijks geloven dat dit anno 2022 nog bestaat, zou toch aanleiding moetegn geven tot onmiddellijk ontslag van zulke burgemeester ? Wat vindt het forum ervan ?

Schandalig machtsmisbruik.
Een flik die zijn job doet, en diegene die dat zou moeten verdedigen probeert hem een kloot af te trekken... Ook de smerige chantage tgo haar eigen korps toont aan dat zij te werk gaat zoals de maffia.

Beschamend. De kracht van de verandering is blijkbaar machtsmisbruik als bestuurscultuur ?

Skobelev 20 oktober 2022 07:10

Citaat:

Waarom zitten de politiekers op die plaatjes denk je? Uit altruïsme? :rofl:

De Rode Willem 20 oktober 2022 07:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10053289)
Waarom zitten de politiekers op die plaatjes denk je? Uit altruïsme? :rofl:

De rechtse N-VA rakkertjes blijkbaar niet....:oops:

maddox 20 oktober 2022 07:16

Citaat:

Ze moeten nog leren subtiel te zijn blijkbaar. Kunnen ze geen stage gaan lopen bij de PS?
Citaat:

Alsof peilingen ivm verziekingen enige vorm van realiteit moeten weerspiegelen? De verziekingen zijn gewoon voorgeprogrammeerd, de postjes al verdeeld.
Citaat:

Dergelijk old-school machtsmisbruik, ik kan nauwelijks geloven dat dit anno 2022 nog bestaat,
Zou u echt zo naiëf kunnen zijn?
Citaat:

zou toch aanleiding moetegn geven tot onmiddellijk ontslag van zulke burgemeester ?
Na veroordeling een korte wandeling naar een lange lantaarnpaal.

Citaat:

Wat vindt het forum ervan ?
Het forum is een digitaal platform. Dat vind niks.

Skobelev 20 oktober 2022 07:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 10053291)
De rechtse N-VA rakkertjes blijkbaar niet....:oops:

Maak u geen illusies, uw rode rakkers al evenmin. Er circuleert hier een lijst van +200 misdrijven door de sossen...

De Rode Willem 20 oktober 2022 07:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10053293)
Maak u geen illusies, uw rode rakkers al evenmin. Er circuleert hier een lijst van +200 misdrijven door de sossen...

Idd, die hebben dat al in het lang en het breed bewezen die rode rakkers.

Maar was er geen partij die nog niet zo lang geleden "kracht van verandering" beloofde ?

Als die dan ook blijkt te grossieren in sossen en tsjeven misbruik, tja dan mag er wel nog eens luid op de alarmtoeter geblazen worden.

maddox 20 oktober 2022 07:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 10053295)
Idd, die hebben dat al in het lang en het breed bewezen die rode rakkers.

Je geraakt niet op post zonder corruptie. Je moet gewoon meedoen in't molentje, of je komt niet voorbij "ooit eens op de lijst gestaan".

Citaat:

Maar was er geen partij die nog niet zo lang geleden "kracht van verandering" beloofde ?
Beloftes waarvan de intentie die niet te houden, dat zijn leugens.
Zeer sterk punt van politici ten andere.
Citaat:

Als die dan ook blijkt te grossieren in sossen en tsjeven misbruik, tja dan mag er wel nog eens luid op de alarmtoeter geblazen worden.
Waarom dan die focus op een klein deel van de corruptici?
Wil u uw kruimelaars uit de wind zetten?

Herr Flick 20 oktober 2022 08:31

Wie ze pakken voor dit soort fratsen mogen ze van mij tegen de muur zetten. Zonder enige uitzondering.

Als burgervader/moeder hebt ge u te gedragen.

Universalia 20 oktober 2022 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10053293)

Ik botste op deze tijdens het surfen... misdrijven :?

Sneaky 20 oktober 2022 08:49

Citaat:

Slimme flik, boetes geven aan zijn baas... Nuf said.

Dadeemelee 20 oktober 2022 08:56

Citaat:

Het is een burgemeester van de NVA, dus dat mag.

Herr Flick 20 oktober 2022 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky (Bericht 10053343)
Slimme flik, boetes geven aan zijn baas... Nuf said.

Ja laat ons zeggen dat dat in de meeste gevallen niet echt bevorderlijk is voor de carriere.

Skobelev 20 oktober 2022 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10053325)
Wie ze pakken voor dit soort fratsen mogen ze van mij tegen de muur zetten. Zonder enige uitzondering.

'k zou die Veerle wel eens met haar twee handen tegen de muur willen zetten...op "Bück dich"-se wijze...en haar alle hoeken laten zien...." :oops:

Skobelev 20 oktober 2022 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 10053331)
Ik botste op deze tijdens het surfen... misdrijven :?

Dat was de lijst, mijn excuses dat ik +200 heb geschreven, het zijn er maar 150...

Skobelev 20 oktober 2022 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10053325)

Juist, politiekers in het algemeen zouden van onbesproken gedrag moeten zijn.
Jammer dat we er dan maar een tweetal gaan vinden in België.

Universalia 20 oktober 2022 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10053360)
Dat was de lijst, mijn excuses dat ik +200 heb geschreven, het zijn er maar 150...

Die 150 dat was ook al meer dan een dramatisch aantal... :?

maddox 20 oktober 2022 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10053351)
Het is een burgemeester van de NVA, dus dat mag.

Nog beter, het was een zwerm foutparkeerders tijdens een NVA orgie.

En ik vind dat de burgemeesteres nog vriendelijk is, alleen overplaatsing vragen.

Ik zou dat anders aangepakt hebben.
Punt 1. Boetes betalen, zoveel is dat uiteindelijk niet. "Kijk eens, we hebben een fout gemaakt en we durven het toegeven."

Punt 2, die agent publiekelijk bewierroken dat ie zo plichtsgetrouw en onkreukbaar is.

Maar achter de schermen kijken dat die agent geen vuile handjes zou kunnen hebben, en zo ja, die informatie lekker gebruiken.
Desnoods moet die maar een doosje smeuigheid in handen gedrukt krijgen als de media erop staat te kijken.

Skobelev 20 oktober 2022 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10053368)
Nog beter, het was een zwerm foutparkeerders tijdens een NVA orgie.

En ik vind dat de burgemeesteres nog vriendelijk is, alleen overplaatsing vragen.

Ik zou dat anders aangepakt hebben.
Punt 1. Boetes betalen, zoveel is dat uiteindelijk niet. "Kijk eens, we hebben een fout gemaakt en we durven het toegeven."

Punt 2, die agent publiekelijk bewierroken dat ie zo plichtsgetrouw en onkreukbaar is.

Maar achter de schermen kijken dat die agent geen vuile handjes zou kunnen hebben, en zo ja, die informatie lekker gebruiken.
Desnoods moet die maar een doosje smeuigheid in handen gedrukt krijgen als de media erop staat te kijken
.

Je zou een perfecte politieker kunnen zijn... :-)

Herr Flick 20 oktober 2022 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10053359)
'k zou die Veerle wel eens met haar twee handen tegen de muur willen zetten...op "Bück dich"-se wijze...en haar alle hoeken laten zien...." :oops:

Ja ge kunt altijd eerst het aangename aan het nuttige paren he.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be