![]() |
Extreemlinksen vallen Filip Dewinter in Kessel-Lo
Filip Dewinter krijgt klappen in Kessel-Lo: boegbeeld Vlaams Belang aangevallen door actievoerders bij boekvoorstelling
Vlaams Belang-boegbeeld Filip Dewinter heeft zonet enkele slagen moeten incasseren voor aanvang van zijn boekvoorstelling in Kessel-Lo. Dat de lezing rond ‘Omvolking’ niet zonder slag of stoot zou verlopen, was al duidelijk toen er eerder deze week bijna 500 mensen de protestpetitie hadden getekend. BRON Extreemlinkse onverdraagzaamheid. Laten we hopen dat ALLE partijen dit extreemlinks geweld streng afkeuren. In een democratie voer je het debat met woorden en niet met vuisten. |
Citaat:
Onze vredelievende chinese zwart/witte beer ???? zal er ook bij geweest zijn, waarschijnlijk met een gasfles, zijn lievelings tuig. Alles is de schuld van de gesubsidieerde media die het VB demoniseren. |
Extreemlinks = Extreemrechts
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een uilskuikens!
Alweer zoveel gratis reclame voor die man. En dat vinden ze dan nog een overwinning waarschijnlijk. Daar wordt op geklonken. |
Citaat:
We moeten wel effe wachten op de videobeelden. Misschien is Philippe begonnen. Je kan de extreemrechtse krant HLN niet vertrouwen. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Achter bleek uit video beelden dat de pedofiele allochtoon die ooit 5 jaar had gekregen zélf was begonnen en werd hij gestraft door de rechtbank. Maar dat mochten we niet te weten komen van de politiek correcte media, niets van te zien of te horen op VRT of VTM. |
[quote=daiwa;10054869]
Dubbel. |
Citaat:
Want als de linksen er zo tegen zijn, dan moet er wel iets instaan dat heel dicht tegen de linkse leugen is he. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie zegt dat hij die gasten niet zelf ingehuurd heeft ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dikke duim ! Maar hoe gaan we dan die staatshervorming doen hé . |
Citaat:
wil jij volgens uw referentiekader mij eens zeggen hoe jij volgende kranten catagoleerd. HLN is dus extreem rechts. DE standaard ? (ik heb er een abonnement op) De Morgen (vroeger ook gekocht en gelezen, maar mee gestopt) GVA Het Belang van Limburg Het nieuwsblad /Gentenaar.....pfft De tijd Le soir La libre Belgique La derniere heure vrij om aan te vullen als ik er vergeten ben. Metro die ik vroeger ook wel eens las (pendelaar) is geen krant. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be