![]() |
Wat vind je van Red Bull (het drankje)?
Zeg het maar.
|
Veel te duur voor een chemisch smakende apotheek-citroenlimonade met de legale EU limiet cafeïne, en een vleugje andere aminozuren en dergelijke.
|
Citaat:
|
Citaat:
Fun Fact. de Firma Red Bull maakt geen fris/energiedrank. Die laat andere firma's dat maken , zo goedkoop mogelijk, en zorgt voor de rest alleen voor het media circus. |
Citaat:
Geef mij maar een goeie schweppes. En liefst met gin. |
Citaat:
ik herinner me nog in den tijd dat in Duitsland / Oostenrijk ook Dark Dog te koop was, dat was nog wat steviger. Tijdens nachtelijke ritten werkte dat wel. Al raad ik wel aan dat als ge in t slaap valt voor den bocht en terug wakker wordt als ge uit den bocht komt, ge best toch een half uurke gaat slapen. |
Ik mis overigens wel de Prins Laurent optie in de pol.
|
Citaat:
Nn ;-) |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=movyAb_EPG4 So now the wage of sin is paid The blade is stuck, the black steed grazes The only sound across the glade Is Edmund pushing up the daisies Blackadder, Blackadder A shame about the plan Blackadder, Blackadder Farewell, you horrid man. (The black seal) |
Citaat:
|
Het smaakt slecht.
Is echt klef. En het plakt als velpon. Ook nog veel te duur. |
Citaat:
|
geef mij maar een virgin vodka rebull (vodka zonder red bull)
|
Njam njam, ne redbull met een worstenbroodje uit de Panos als ontbijt. Werkt beter als koffie. Wat een vooruitgang kent onze samenleving toch!
|
Citaat:
Met miniem budget maximale winst nemen. Zie hun reclames, spotgoedkoop. Resultaat? Maar geld over om reclame te maken in win win situaties; zoals sporters sponsoren. Ik vind Red Bull wel slim. |
Citaat:
|
Af en toe gaat er best wel eentje in.
|
Citaat:
|
Het geeft me vleugels .... maar is te duur.
|
Dan drink ik nog liever een alkoholvrije Leffe dan die rommel van de rode stier. :evilbat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be