![]() |
Nucleare Hegemon bedreigt alle niet-nucleare landen
In een lang verwacht document vrijgegeven door het ministerie van defensie staat een opzienbarende en beangstigende mededeling;
“By the 2030s the United States will, for the first time in its history face two major nuclear powers as strategic competitors and potential adversaries”. In response, the US will “maintain a very high bar for nuclear employment” without ruling out using the weapons in retaliation to a non-nuclear strategic threat to the homeland, US forces abroad or allies. Het is diplomatentaal uiteraard, maar het feit is dat niet gezegd wordt nucleare bedreiging de enige is die een eigen gebruik van nucleare wapens toestaat. Er zijn niet veel nucleare staten, maar alle anderen mogen het in hun oren knopen; luisteren of een atoombom op uw kloten. Schoon…. |
Bestaat er een bron van informatie.
|
Citaat:
Gewoon verbatim uit hun verklaring. Ik vermoed dat er vanaf morgen een beetje ambras gaat zijn. Echte nu. |
Citaat:
Zeker als er ene een vuil bommeke gaat gooien om de stoere uit te hangen, ik weet niet wat de retaliation gaat zijn, maar reken er maar op dat ge de eerst volgende 30 jaar in bepaalde gebieden niet meer op vakantie gaat moeten gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
"in retaliation to a non-nuclear strategic threat" |
Citaat:
Ik zou zelfs zeggen: luisteren of niet, een atoombom op uw kop, want uiteindelijk moet er TOCH het gros van de anderen afgemaakt worden he. Als ik zeg dat we van 7 miljard mensen af moeten, dan zal dat toch wel met wat grootschalige middelen moeten gebeuren he. Met de hakbijl zou plezanter zijn, maar is niet realistisch. Een pleidooi om het gros van de wereldbevolking af te maken is toch waar we naartoe willen, nee ? Als we de wereld voor ons willen, zullen we de concurrenten moeten elimineren he. Wat had je gedacht misschien ? Het enige wat storend is, is dat de Russen en de Chinezen, en misschien de Indiers er ook hebben, zoniet hadden we allang mogen beginnen met het opkuisen zou ik denken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het kan de ouderdom zijn, of een andere kwaal. |
Citaat:
Onze taak bestaat erin te voorspellen wie de winnaar gaat zijn. En ons voor de rest zo ver mogelijk te distantiëren van het idioot gekibbel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
doet dat pijn zo een kerbom op uwe kop?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be