![]() |
Nancy Pelosi thuis bedreigd (maar was niet thuis)
Man dringt huis Amerikaanse politica Pelosi binnen en verwondt echtgenoot.
nancy was niet thuis. De 42 jarige man zou een hamer bijgehad hebben |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.bing.com/videos/search?q...tail&FORM=VIRE |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
... door een als groene stemmer geregistreerde drugsverslaafde in tegenstrijdige complottheorieën gelovende extremistische activistische nudist die leefde van het maken van sieraden van de cannabisplant ... nen echte Trumpist :lol:
Er moet dringend terug meer gecolloqueerd worden! Vooral diegenen die in aanraking komen met de groene partijen. De idee van de mei 68'ers zoals de pedofiel Foucault dat er niets met de schizofrenen en psychoten mis is maar wel met de samenleving blijkt compleet fout en onwerkbaar. Er moeten dringend terug meer gekkenhuizen komen om de psycho's in weg te steken: verwarde moslims, two-spirits, non-binairen, eco-eschatologen, ... |
Een pizza-gate conspiracy theorist, aanhanger van 'transhumanism' (denkt dat pedofiele elites de mensheid willen veranderen via covid 19 vaccins met RNA veranderende nano-technologie erin), textbook MAGA materiaal zou ik zo denken.
|
Citaat:
Transhumanisme is trouwens geen complottheorie maar een levensbeschouwelijke stroming aangehangen door nogal wat rijke progressieven uit Silicon Valley, de versmelting van machine en mens staat daarin centraal. Aanhangers van de complottheorieën daarrond zijn er net tegenstanders van. |
Citaat:
Dat, of de secret service en de sf politie zijn incompetenter dan de keystone cops. |
Aanslagen of poging tot zijn een oud zeer. Politieker zijn is een beroep met risico's.
|
FBI is naar aanleiding van het gebeuren een hippiecollectief binnen gevallen met BLM slogans maar volgens de president die de natie ging samenbrengen staat al vast dat alles de fout is van de republikeinen ...
:drinking: Ik ga straks nog moeten geloven dat het om een homoseksuele affaire of drugszaak gaat. Is men hier weer een Floydje aan het doen of wat ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Was "Dirty Harry" niet in de buurt ??? Tenslotte woont Pelosi toch in San Francisco. En bij een parlementsvoorzitter verwacht men toch dat er daar een stuk of tien "Rambo's" rond dat huis wacht lopen.
|
Jammer dat ze niet thuis was.
|
Het is een De Pape. Een naam die het meest voorkomt in België. Niet dat origine van belang zou moeten zijn maar we hebben hier in Vlaanderen toch ook een aardig aantal MAGA-achtigen. Het zou in ieder geval veel verklaren.
|
Ik weet niet wie de titel van de openingspost bedacht heeft, maar ik heb er toch vragen bij.
Hoe kan ze thuis bedreigt worden als ze niet thuis was? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be