![]() |
belgische delegatie op volle sterkte...
Volgende week begint de klimaattop in de Egyptische badplaats Sharm-El- Sheikh....
Alhoewel belgië daar zelfs niets te beslissen heeft vertrekken ze wel met volle overgave en meer dan genoeg volk om daar een ludieke 14 daagse te gaan beleven in het zonnetje naast het zwembad... Citaat:
Gaaf toch ,die extra uitstapjes op de kosten van de werkende bevolking... On verra.... https://www.hln.be/nieuws/belgische-...mers~a33c27b4/ |
Citaat:
|
't is juist dat het een goed moment is om Sharm el Sheik te bezoeken. In de zomer veel te heet, maar in het najaar Riviera achtig.
|
![]() Greta Thunberg gaat niet aanwezig zijn omdat het een onbelangrijke top is. In feite zal het vooral gaan over hoeveel geld Afrikaanse dictators kunnen aftroggelen van het westen want alle belangrijke zaken werden al op de vorige COP's beslist. Wallonië en Brussel die er op financieel vlak slechter voorstaan dan de meeste Afrikaanse landen hebben al beloofd hun putten nog dieper te graven. |
Zijn de moslimbroeders daar nog aktief in dat gebied, ...
|
Citaat:
De Egyptische machthebbers treden hard op tegen de moslimbroeders. De Belgische delegatie zal serieus mogen oppassen. Nogal wat groenen en liberalen hebben banden met de Moslimbroeders. Misschien de Egyptische overheid eens inlichten. Dan verdwijnen er hopelijk wat Belgische ministers in Egyptische kerkers. ;-) |
Citaat:
|
De b. delegatie is niet op volle sterkte.
Tenminste, als ik goed gelezen heb, heeft de Vlaamse Minister van Omgeving meegedeeld dat zij niet mee gaat. |
Ik zie vooral rechtse azijnpissers.....
|
Ik zie linkse oelewappers in hoge nood....
|
Het is toch weer vooral het franstalige federale regeringsgedeelte die samen met de franstalige deelregeringen de meerderheid van het politieke clubje vormen om op snoepreis trekken samen met een deel van hun cabinetards...
On verra..... |
Als Anuna, Greta en Zulma thuisblijven mogen dan andere mensen niet meer gaan?
|
Citaat:
Hypocrieter kan moeilijk. Waarom doen ze dat niet met Zoom ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat vergaderen in levende lijve beter gaat, dat begrijp ik zeer goed. Maar waarom je daar met 125 man moet gaan zitten is mij een raadsel. Wat heeft Daniel Termont daar eigenlijk verloren als Fluxys "afgevaardigde"?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be