![]() |
WK Qatar 2022.
Lukaku waarschijnlijk out en Hazard twijfelachtig.
Gelukkig zijn Trossard en Batshuayi in vorm. |
Citaat:
Begrijpe wie kan. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.hln.be/champions-league/...ltic~a1f05820/ |
Citaat:
|
Citaat:
Hem als invaller laten starten is te min voor zijn status volgens Mrtinez. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hazard kan er nog gene maken tegen FC Janneke en Mieke....:roll: |
Citaat:
En Lukaku met zijn hamstring blessure zal ook wel meegaan ,die is dan ook goed voor maximaal één wedstrijd alvorens terug in de lappenmand te belanden... En nu Meunier ook nog zeker en het circus is kompleet... Kunnen ze dat ploegske niet beter "les invalides" noemen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is niet alleen voorbij ,maar ook al een tijd geleden hé... Buiten zijn dikke pree oprapen ,presteert die niet te veel meer ,zelfs zitten op een bank wordt al gevaarlijk... We kunnen nét zo goed gaan zeggen dat Hazard momenteel maar eens een keer moet doen wat Trossard alle weken aan het doen is... |
Citaat:
Volgens mij is het voor Hazard buiten misschien een zeldzame uitschieter over en uit. |
Citaat:
Zijn vleugeltjes zijn gesnoeid ,dat is een feit ,eenzelfde blessure heb ik ook voorgehad ,gedaan met de dribbels én richtingsveranderingen op korte afstand ... Die enkel kan die intensiteit niet meer aan en verliest hij de helft van zijn mogelijkheden om een tegenstander op een paar vierkante meter in de wind te kunnen zetten... En voor die ene flits moeten ze hem alvast niet meenemen.... |
Vreemd dat er niemand iets zegt over de werkomstandigheden van de arbeiders die in Qatar werken aan de accommodatie voor het WK.
En dan hebben we het nog niet over het aantal doden ondertussen. Zie de uitzending Vranckx vandaag op Canvas. Vreselijk. |
Citaat:
Zelfs de minister van sport daar is heus niet tevreden met de voorbije negatieve commentaren... En de Infantino van de FIFA ook al niet ,die dikke enveloppe in zijn binnenzak zal zo wel zijn reden hebben zeker... Als ik internationaal was ,ik bleef thuis , maar die multimiljonairs gaan voor het extra geld ... Schaamtegevoel over het gebeuren moet ge bij die gasten vooral niet gaan zoeken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be