Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=226)
-   -   Asielzoeker met slagboom. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=266976)

Patrick M 10 november 2022 14:43

Asielzoeker met slagboom.

Man loopt met slagboom drukke weg op in Nederland en begint op auto’s in te slaan

Automobilisten die gisteren op de N366 reden bij het Nederlandse dorp Ter Apel wisten niet wat ze zagen: plots liep er een man de drukke weg op met een slagboom vast. En toen begon hij ook nog eens met die slagboom op auto’s te kloppen. Verschillende mensen deelden op Facebook foto’s van de losgeslagen man en van schade aan hun auto.

Het zou een asielzoeker zijn.
Wie gaat de schade betalen aan die auto's?

TV-verslaafde 10 november 2022 14:56

Tut tut.

Het Rijke Westen moet de 3de wereld, 2.000 miljard per jaar betalen. In goudstaven dan nog...

Jullie werken voor luxe, daar werken ze nog voor hun kinderen.

-lol-

TV-verslaafde 10 november 2022 15:15

Kijk hier is een zekere Romantische elite die elke kruidenier als een dief beziet. Maar dan niet met een koevoet, maar met weegschalen en afmetingen en afwegingen.

Die tegen industrie en techniek is.

Die wegvluchten in de kunstwereld om daar toch zich nog af te zetten tegen ....

Is dat allemaal niet wat onrealistisch.

maddox 10 november 2022 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M (Bericht 10064893)
Man loopt met slagboom drukke weg op in Nederland en begint op auto’s in te slaan

Automobilisten die gisteren op de N366 reden bij het Nederlandse dorp Ter Apel wisten niet wat ze zagen: plots liep er een man de drukke weg op met een slagboom vast. En toen begon hij ook nog eens met die slagboom op auto’s te kloppen. Verschillende mensen deelden op Facebook foto’s van de losgeslagen man en van schade aan hun auto.

Geen idee, maar in mijn geval, de verzekering. Daarvoor betaal ik een omnium. Dat de verzekering nadien die idioot gaat proberen uit te kleden is niet mijn probleem.

reservespeler 10 november 2022 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10064922)
Geen idee, maar in mijn geval, de verzekering. Daarvoor betaal ik een omnium. Dat de verzekering nadien die idioot gaat proberen uit te kleden is niet mijn probleem.

Hier idem dito.

Patrick M 10 november 2022 15:46

Wat zou er gebeuren als u wilt uitwijken voor de slagboom en u rijdt de persoon ondersteboven?

reservespeler 10 november 2022 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M (Bericht 10064931)
Wat zou er gebeuren als u wilt uitwijken voor de slagboom en u rijdt de persoon ondersteboven?

Hopelijk doet ie het dan nooit meer.

reservespeler 10 november 2022 15:48

Citaat:

Ontwijken is altijd verkeerd, nooit van uw rijbaan afwijken is het advies.
En loopt ie op uw rijvak, jammer maar helaas.

patrickve 10 november 2022 16:14

Had ik hier nu toch niet gelezen: azielzoekers met slagROOM.... :-)

CUFI 10 november 2022 17:07

Citaat:

Schade aan de auto’s is nog maar het begin en het minste van de zorgen.
EU heeft aan de lopende band bronstige mannen met zero goede intenties ingevoerd.
Eens ze op aantal zijn en het hek vliegt van de dam, vaarwel alle beschaving.

Mede mogelijk gemaakt door de N-VA.

De schoofzak 10 november 2022 18:00

Onze al te actieve asielzoeker had goed opgelet in de Nederlandse inburgerings-taalcursus: slag-boom.

Rudy 10 november 2022 20:55

Citaat:

Bestaat daar ook een bron van informatie over ?
Ik lees "het zou een asielzoeker zijn". Als dit enkel zou kunnen dan zie ik geen reden om dit in Immigratie en Integratie te plaatsen.

Skobelev 10 november 2022 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10064953)
Had ik hier nu toch niet gelezen: azielzoekers met slagROOM.... :-)

Ik ook

Svennies 10 november 2022 21:58

De goede werken van justitie ,het was maar een agent hé....

Moest het om een politieker of een viroloog gaan zijn ze wel sneller om in te grijpen...

Citaat:

In de Aarschotstraat in Brussel is donderdagavond een agent neergestoken en overleden. De dader, die illegaal in het land verbleef, werd neergeschoten en bezweek eveneens aan zijn verwondingen. Er wordt onderzocht of er een link is met terreur. Zo zou de man zijn daad eerder op de dag aangekondigd hebben.

https://www.hln.be/brussel/agent-ove...itie~a9a451b4/

Rudy 11 november 2022 01:10

Citaat:

Was het nu een asielzoeker of niet ?
Facebook is nu echt DE betrouwbare informatiebron.
Ik weet genoeg.

CUFI 11 november 2022 05:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10064997)
Onze al te actieve asielzoeker had goed opgelet in de Nederlandse inburgerings-taalcursus: slag-boom.

Geniaal :lol:
Uw gevoel voor humor is unparalleled.

Pandareus 11 november 2022 10:21

Citaat:

Ruitewissers + sproeier aanzetten voor de restanten van uw voorruit te spoelen.

reservespeler 11 november 2022 10:24

Naar het schijnt had de brave man net een vakbondsopleiding achter de rug.

Patrick M 11 november 2022 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10065232)
Naar het schijnt had de brave man net een vakbondsopleiding achter de rug.

En hij kon het niet aan en is beginnen flippen.
Vakbondsopleiding is niet voor iedereen.

Patrick M 11 november 2022 11:05

Ik had dit geplaatst in immigratie en integratie maar ze hebben het topic verplaatst.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be