![]() |
Asielzoeker met slagboom.
Man loopt met slagboom drukke weg op in Nederland en begint op auto’s in te slaan
Automobilisten die gisteren op de N366 reden bij het Nederlandse dorp Ter Apel wisten niet wat ze zagen: plots liep er een man de drukke weg op met een slagboom vast. En toen begon hij ook nog eens met die slagboom op auto’s te kloppen. Verschillende mensen deelden op Facebook foto’s van de losgeslagen man en van schade aan hun auto. Het zou een asielzoeker zijn. Wie gaat de schade betalen aan die auto's? |
Tut tut.
Het Rijke Westen moet de 3de wereld, 2.000 miljard per jaar betalen. In goudstaven dan nog... Jullie werken voor luxe, daar werken ze nog voor hun kinderen. -lol- |
Kijk hier is een zekere Romantische elite die elke kruidenier als een dief beziet. Maar dan niet met een koevoet, maar met weegschalen en afmetingen en afwegingen.
Die tegen industrie en techniek is. Die wegvluchten in de kunstwereld om daar toch zich nog af te zetten tegen .... Is dat allemaal niet wat onrealistisch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat zou er gebeuren als u wilt uitwijken voor de slagboom en u rijdt de persoon ondersteboven?
|
Citaat:
|
Citaat:
En loopt ie op uw rijvak, jammer maar helaas. |
Had ik hier nu toch niet gelezen: azielzoekers met slagROOM.... :-)
|
Citaat:
EU heeft aan de lopende band bronstige mannen met zero goede intenties ingevoerd. Eens ze op aantal zijn en het hek vliegt van de dam, vaarwel alle beschaving. Mede mogelijk gemaakt door de N-VA. |
Onze al te actieve asielzoeker had goed opgelet in de Nederlandse inburgerings-taalcursus: slag-boom.
|
Citaat:
Ik lees "het zou een asielzoeker zijn". Als dit enkel zou kunnen dan zie ik geen reden om dit in Immigratie en Integratie te plaatsen. |
Citaat:
|
De goede werken van justitie ,het was maar een agent hé....
Moest het om een politieker of een viroloog gaan zijn ze wel sneller om in te grijpen... Citaat:
https://www.hln.be/brussel/agent-ove...itie~a9a451b4/ |
Citaat:
Facebook is nu echt DE betrouwbare informatiebron. Ik weet genoeg. |
Citaat:
Uw gevoel voor humor is unparalleled. |
Citaat:
|
Naar het schijnt had de brave man net een vakbondsopleiding achter de rug.
|
Citaat:
Vakbondsopleiding is niet voor iedereen. |
Ik had dit geplaatst in immigratie en integratie maar ze hebben het topic verplaatst.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be