Oma |
11 november 2022 16:50 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
(Bericht 10065325)
wie dat hier openlijk en publiekelijk zegt wordt als fascist en racist weggezet.
|
Dat laat mij siberisch ijskoud, ik ben nog opgevoed om kritisch en zelfstandig te denken om mijn vrije mening te kunnen vormen met het onderscheid tussen goed en kwaad en marginale, geitenwollensokken idioten roddelen toch want die hebben geen leven en niks beters te doen.
Zwarten (en gekleurden) kruipen telkens in de slachtofferrol als ze iets willen, al moeten ze daarvoor eeuwen teruggaan naar de slavernij van hun voorouders om de generatie blanken van nu vals van fascisme en racisme te kunnen beschuldigen omdat jaloerse, superieur-gewaande gekleurde/zwarten blanken minderwaardig vinden en geen gelijkheid maar voorkeuren willen afdwingen.
Bovendien willen ze er dan ook nog munt uitslaan door "herstelcompensatie" te eisen van de generatie die niks te maken heeft en geen schuld heeft aan die kolonisatie maar gehaat wordt voor hun blanke huidskleur...dat is omgekeerd en zwart/gekleurd racisme.
Enkel daarom maken ze amok over zwarte piet en het kinderfeest dat sinterklaas en onze blanke cultuur/traditie is.....kijk enkel maar eens naar sylvana simons, de nl racistische aanstookster die het lont aan het vuur stak met het vermeende, "zwarte piet-racisme-slavernij" verhaaltje om in de politiek te kunnen geraken en te kunnen meegraaien.
Tegelijk staat dat soort randdebielen dan te roeptoeteren dat de kinderen van terroristen-is-syriëgangers de onthoofdingen, moorden en onmenselijke gruwelen niet kunnen/mogen aangerekend worden want die onschuldige (hersengespoelde en beschadigde) kindertjes zijn niet schuldig aan de misdaden van hun jihad ouders.
De blanke bevolking daarentegen is na EEUWEN nog steeds WEL schuldig aan de slavernij, begaan door de koloniserende overheden en slavendrijvers.
Kotsmisselijk wordt een mens van zulk zwart/gekleurde hypocrisie en racisme waar elk jaar bij sinterklaas opnieuw over blijft geluld wordt. :evil:
|