Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Ritselen voor de Russen - De Hand en Spandiensten van Vlaams Belang. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=266997)

Henri1 12 november 2022 08:19

Ritselen voor de Russen - De Hand en Spandiensten van Vlaams Belang.

Is het Vlaams Belang de Slaaf van Vladimir Poetin ?

Zie ingevoegd een reportage van een Belgisch Weekblad dat ik heb kunnen bemachtigen.

Feit of fictive ?

Zipper 12 november 2022 10:20

Hoe ernstig en correct is Humo ??? Dat weekblad heeft op dat gebied niet de allerbeste reputatie. Trouwens, al die artikels dateren van voor de invasie van Oekraïne. Tot dan had ik ook geen probleem met Rusland. In 2018 heeft dat land zelfs nog de Wereldbeker voetbal georganiseerd zonder al teveel noemenswaardige problemen.

quercus 12 november 2022 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 10065782)
Hoe ernstig en correct is Humo ??? Dat weekblad heeft op dat gebied niet de allerbeste reputatie. Trouwens, al die artikels dateren van voor de invasie van Oekraïne. Tot dan had ik ook geen probleem met Rusland. In 2018 heeft dat land zelfs nog de Wereldbeker voetbal georganiseerd zonder al teveel noemenswaardige problemen.

Heeft het Vlaams Belang sedert de Russische invasie in Oekraïne reeds openlijk en formeel deze agressie ondubbelzinnig veroordeeld? Ik weet het niet en dus vraag ik het maar…

Zipper 12 november 2022 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10065795)
Heeft het Vlaams Belang sedert de Russische invasie in Oekraïne reeds openlijk en formeel deze agressie ondubbelzinnig veroordeeld? Ik weet het niet en dus vraag ik het maar…

blijkbaar sinds het prille begin vd invasie :

https://www.vlaamsbelang.org/vlaams-...l-in-oekraine/

reservespeler 12 november 2022 10:59

Citaat:

Ja

Henri1 12 november 2022 12:47

Je moet serieus kunnen blijven in het leven.

De verre voorouders van deze Belangers gingen met de Nazis meevechten aan het Oostfronten met de bedoeling Russen te liquideren.

De huidige generatie gaat de hielen van de Russen likken.

Snappen jullie het ?

Zipper 12 november 2022 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 10065868)

De verre voorouders van deze Belangers gingen met de Nazis meevechten aan het Oostfronten met de bedoeling Russen te liquideren.

Snappen jullie het ?

Dat vind ik ook. Legt gij ons eens uit waarom de Belgische Staat (door u altijd geroemd voor zijn vermeende grandeur) de allergrootste der Belgische collaborateurs, genaamd Léon Degrelle, ongemoeid heeft gelaten in Spanje, zodat die van een prima oude dag kon genieten.

Henri1 12 november 2022 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 10065908)
Dat vind ik ook. Legt gij ons eens uit waarom de Belgische Staat (door u altijd geroemd voor zijn vermeende grandeur) de allergrootste der Belgische collaborateurs, genaamd Léon Degrelle, ongemoeid heeft gelaten in Spanje, zodat die van een prima oude dag kon genieten.

On Topic blijven a.u.b.
Het gaat hier over het Vlaams Belang.

De schoofzak 12 november 2022 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 10066028)
On Topic blijven a.u.b.
Het gaat hier over het Vlaams Belang.

Het gaat hier over het VB, en meer specifiek over het verzwijgen van de mea culpa die Van Grieken en De Winter uitgesproken hebben na de inval van Rusland in Oekraïne.

Het gaat dus over dat rioolbladje dat op die wijze mee de politieke setting wil bepalen.

Henri1 12 november 2022 20:27

Waarom zou dat blad dan niet objectief zijn?

Ze hebben van andere politici en partijen ook al onfrisse praktijken uitgebracht.

Dadeemelee 12 november 2022 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 10065800)
blijkbaar sinds het prille begin vd invasie :

https://www.vlaamsbelang.org/vlaams-...l-in-oekraine/

Bedoel je dat voor de invasie het Russich regime niet corrupt was en dat Poetin niet systematisch zijn tegenstanders liet elimineren? :x

Zipper 12 november 2022 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10066085)
Bedoel je dat voor de invasie het Russich regime niet corrupt was en dat Poetin niet systematisch zijn tegenstanders liet elimineren? :x

Uw tendentieus gewauwel gaat een einde kennen. Vanaf nu ga ik dat soort posts van u melden. Wees verwittigd.

Dadeemelee 12 november 2022 21:18

De oligarchen, Navalny, de moorden op journalisten. Allemaal tendentieus gewauwel? 8O

patrickve 13 november 2022 06:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 10065868)

Snappen jullie het ?

Oeioei. Is al dat verwijzen naar "nazi's" en zo dan al die tijd gewoon verkeerd geweest ? Zijn al die gasten die zegden dat als het VB aan de macht kwam, de nazi's terug waren, dus vette leugenaars ? In de grond waren het Stalinisten ?

patrickve 13 november 2022 06:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10066085)

Ja, maar daar is niks mis mee. Dat is overal zo.

Wat aan Putin kan verweten worden is niet dat hij corrupt is en zo, maar dat hij niet aan ons GEHOORZAAMT.

De schoofzak 13 november 2022 08:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 10066073)
Waarom zou dat blad dan niet objectief zijn?

Ze hebben van andere politici en partijen ook al onfrisse praktijken uitgebracht.

Jij krijgt echt heel Vlaanderen aan het schaterlachen.

Pol Dolf 13 november 2022 08:22

iedereen maakt wel eens een foutje , maar na even op de strafbank mogen ze van O herbeginnen

Pandareus 13 november 2022 09:52

Citaat:

Dolf Annemans, Tom Vandendriessche en Filip De Man weigerden de resolutie goed te keuren in het europees parlement die de invasie veroordeelde. Enkel extreem-rechts + een communist weigerden dat.

Henri1 13 november 2022 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 10066093)
Uw tendentieus gewauwel gaat een einde kennen. Vanaf nu ga ik dat soort posts van u melden. Wees verwittigd.

Gaan we nu dreigen Zipper ?

Henri1 13 november 2022 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10066246)
Dolf Annemans, Tom Vandendriessche en Filip De Man weigerden de resolutie goed te keuren in het europees parlement die de invasie veroordeelde. Enkel extreem-rechts + een communist weigerden dat.

Dus de reportage in HUMO is correct en niet van de pot gerukt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be