![]() |
Vlaams Blok gaat full köttbullar
Citaat:
|
Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20110824_170 |
Citaat:
|
Citaat:
Verder denk ik niet dat er ook maar één klant van Ikea aan nazisme denkt als hij op zoek is naar wat meubels. Dat een politieke partij die handelt net in die ideologie zonder toestemming de huisstijl én de bedrijfsnaam 'kaapt' voor hun propaganda is beneden alle peil. Door dat te doen, leggen zij die link wel tussen het bruine gedachtegoed en Ikea. |
x2
|
Allee IKEA heeft gewillig in het blokje aas gebeten, ja ze konden niet anders natuurlijk. free airtime op national TV , weeral eens goed gespeeld.
|
Citaat:
Ik vond van niet dus heb mij dan maar iets anders gekocht. |
Ik moet erkennen dat dergelijke IKEA afkorting vanwege Vlaams Belang wel goed bedacht is. Alleen is zoiets nogal “explosief” want het was te verwachten dat het Zweedse IKEA daarmee “not amused” is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Denk aan sossen-burgermeesteressen die het nieuws haalden in o.a. De Limburg bvb. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Zelf Ikea zelf profiteert ermee van, die zijn ook weer op tv geweest. |
Citaat:
Ze zijn bij het VB daar heel goed in vind ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
x2
|
Citaat:
|
Citaat:
vervolgens regel je alles juridisch door een schadevergoedingske te betalen of een deal te sluiten met de advocaten. Je veranderd je campagne in iets anders en er is niks aan de hand. |
Als cartoon zou men er niets tegen kunnen inbrengen omdat het toch wel iets van een parodie heeft. Maar de naam, de kleuren en het mannetje die Ikea typeren in een politieke extreemrechtse campagne gebruiken? Ikea zou kunnen argumenteren dat ze hierdoor schade oplopen. Wat er juridisch mogelijk is weet ik niet. Plagiaat?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be