![]() |
Kind en Gezin : blunder na blunder
hoe lang gaat die CEO tjeef blijven zitten
|
het is nu wel duidelijk dat ze heel dat agentschap best opdoeken.
Gewoon iets nieuws installeren best een prive initiatief dat facturen naar de staat stuurt. Als de staat het zelf moet organiseren loopt het fout. Dat is hier weer duidelijk aangetoond. Ze zetten daar een politieke benoeming neer en ja dan weten we al wat er volgt. |
uw kind bij vreemden steken
er klopt gewoon iets niet |
Citaat:
de economische realiteit is nu eenmaal zo, dat kinders grootbrengen, auto, huis, verlof etc... geld kost en dat niet met de pre van een werkende (meestal jonge) ouder gedragen kan worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet gekocht en ook niet zelf gemaakt of gratis bijgekregen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tot nu toe is er niemand komen aankloppen met het woord "papa?". |
In deze moet ik nu echt toch wel zeggen dat het enkele crèches zijn die het geheel van de kinderoppaswereld een slechte reputatie bezorgen.
Maar het is dan wel des te ergerlijk dat een heel controle-mechanisme (en voor alle duidelijkheid: volgepropt met tjseven-geparachuteerden) dat handenvol geld kost, die ergste zaken niet heeft kunnen voorkomen. Mocht ik nu een crèche uitbaten, ik installeerde camera's in alle hoeken van alle lokalen zodat de ouders van de kindjes op elk ogenblik een blik kunnen werpen op hun oogappel, en zien hoe deze behandeld wordt. En Kind en Gezin mag dan natuurlijk ook meekijken. Juist goed zorgen dat vreemde pedo's niet mee kunnen gluren. |
Ik beklaag alle mensen die nu nog een creche of kinderopvang uitbaten.
Het zal je maar overkomen, een kind huilt 10 minuten en je geeft het geen aandacht, omdat je een ander kind zen pamper ververst... Lap, een klacht aan uw broek! Want wees maar zeker dat ouders nu extra alert zijn op het minste van wat er in een creche gebeurt. |
de meeste kinderdagverblijven worden zelfstandig uitgebaat , sommigen hebben personeel , denk dat de lonen daar niet hoog zijn
|
Citaat:
Ja, er zijn wantoestanden binnen de kinderopvang. Dat zijn lokale toestanden en moeten worden aangepakt. Ik veronderstel dat je toch doelt op de kinderopvang. |
Citaat:
Maatschappijen hebben het eeuwige leven niet, daar niet van, maar er speciaal voor gaan is uniek in de wereld. Het past trouwens perfect in het plaatje met de Vlaamse houding van perse Vlaams grondgebied te willen weggeven aan vreemdelingen. De Vlaming is waarschijnlijk het enige volk ter wereld dat collectief autistisch is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be