Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Bravo N-VA jongeren. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=26705)

Rr00ttt 24 december 2004 17:42

Bravo N-VA jongeren.

“Wij eisen de onmiddellijke behandeling van het wetsvoorstel met betrekking tot de splitsing van kiesarrondissement in Brussel-Halle-Vilvoorde in de kamer, zonder uitstel en zonder interministeriële conferentie. De houding van de Vlaamse regeringspartijen in dit dossier, in strijd met het Vlaams regeerakkoord, doet de N-VA-jongeren vragen stellen bij de deelname van de N-VA aan de Vlaamse regering.”

In tegenstelling tot de N-VA top en vele N-VA'ers hier op het forum toch nog iemand binnen de N-VA die zich vragen stelt bij de partijkoers blijkbaar...

Fieseler 24 december 2004 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
“Wij eisen de onmiddellijke behandeling van het wetsvoorstel met betrekking tot de splitsing van kiesarrondissement in Brussel-Halle-Vilvoorde in de kamer, zonder uitstel en zonder interministeriële conferentie. De houding van de Vlaamse regeringspartijen in dit dossier, in strijd met het Vlaams regeerakkoord, doet de N-VA-jongeren vragen stellen bij de deelname van de N-VA aan de Vlaamse regering.”

In tegenstelling tot de N-VA top en vele N-VA'ers hier op het forum toch nog iemand binnen de N-VA die zich vragen stelt bij de partijkoers blijkbaar...

Inderdaad...Go Go Go NVA jongeren.

Nu kleur bekennen of gewoonweg geen reden meer hebben om te bestaan.
En geef toe...voor de rest van uw politieke carrière als Tjeef door het leven moeten is nu ook weer niet je dat hé.

daiwa 24 december 2004 18:00

[quote=Rr00ttt]“Wij eisen de onmiddellijke behandeling van het wetsvoorstel met betrekking tot de splitsing van kiesarrondissement in Brussel-Halle-Vilvoorde in de kamer, zonder uitstel en zonder interministeriële conferentie. De houding van de Vlaamse regeringspartijen in dit dossier, in strijd met het Vlaams regeerakkoord, doet de N-VA-jongeren vragen stellen bij de deelname van de N-VA aan de Vlaamse regering.”

dat is pas gesproken :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Brugge Veilig en Leefbaar 24 december 2004 18:46

[quote=Fieseler]Inderdaad...Go Go Go NVA jongeren.

Nu kleur bekennen of gewoonweg geen reden meer hebben om te bestaan.
En geef toe...voor de rest van uw politieke carrière als Tjeef door het leven moeten is nu ook weer niet je dat hé.[/QUOTE]

Uw reactie op een goed initiatief is zonder meer krapuleus. Deze N-VA jongeren weten hierbij dat ze honderd keer beter af zijn bij de tjeven dan bij de vunzige mesthoop. Goed toegelicht ! :evil:

giserke 24 december 2004 20:38

Citaat:

de N-VA jongeren trekken aan 1 touw met de N-VA top. Dit kan ik u verzekeren

Patriot! 24 december 2004 20:47

Waarom gaan ze er dan lijnrecht tegenin?

Rr00ttt 24 december 2004 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke

"There are no Americans in Baghdad"

daiwa 24 december 2004 21:11

Citaat:

op die top zou ik niet al te veel rekenen als ge ziet hoe uw lichtend voorbeeeld Bourgeois zijn kiezers schaamteloos heeft bedrogen voor een ministerpostje.
hoe laag dat een mens toch kan vallen, zijn Vlaamse idealen laten vallen voor toch maar in de regering te zitten :roll:

Hans1 24 december 2004 21:32

Citaat:

De woorden van Baeteman indachtig: "Na Nieuwjaar hoeft het voor ons niet meer."

Allez, nog één week. :lol: :lol: :lol:

Raven 24 december 2004 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Waarom gaan ze er dan lijnrecht tegenin?

De plaatselijke staatsnationalist heeft hier wel een punt. Terwijl de N-Va top meegesleurd is, met akkoord, voor uitstellingen en conferenties, roepen de N-VA jongeren om ONVERWIJLDE splitsing.

Dat is een tegenstelling. Deze jonge, ambitieuze jongeren zal ik binnenkort heus verwelkomen bij de Vlaams Belang jongeren, als u hen nog veel langer zal negeren.

Betweter 24 december 2004 23:16

Op 1 lijn... ik merk het.

Foundation 25 december 2004 00:54

actually, i think it's kind of funny :p

Pieter de Coninck 25 december 2004 00:57

En toch wordt BHV gesplitst.

Jeroen 25 december 2004 01:01

http://forum.politics.be/announcemen...ouncementid=21, bvd.

Pieter de Coninck 25 december 2004 01:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen

begrepen BUBUbelkes?

Patriot! 25 december 2004 01:06

Waaaahaaaaaa :lol: :lol: :lol:

ZALIG KERSTFEEST IEDEREEN

Bplus Leuven heeft gisterennacht nog een plakactie ondernomen maar verder blijft alles zoals het is - 't is Kerstmis en den BHV is er nog altijd :lol: :lol:

Pieter de Coninck 25 december 2004 01:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Bplus Leuven heeft gisterennacht nog een plakactie ondernomen maar verder blijft alles zoals het is - 't is Kerstmis en den BHV is er nog altijd :lol: :lol:

Jammer dat de plakactie te vergeefs was. Reeds verwijderd.

Philips Inc. 25 december 2004 10:39

Citaat:

Ach ja, sinds waneer weet jij dat dan?

giserke 25 december 2004 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
Ach ja, sinds waneer weet jij dat dan?

sinds ik zowel met ronduit als de partijraad bezig ben.En er over waak, dat N-VA rekening moet houden met ronduit en er nog meer over waak, dat ronduit bestuursleden in de partijraad hun ding kunnen doen ;-)

De schoofzak 25 december 2004 12:29

Ik vind dat niet zo abnormaal dat een jongeren-afdeling van een partij een idee lanceert 'om den boel levendig te houden'.
Daarvoor dienen ze.
Dat doen alle jongerenafdelingen van alle partijen, tenminste voor zover ik dat heb kunnen inschatten bij het volgen van de aktualiteit de laatste 30 jaar.

Pardon, de jongerenafdeling van het Vlaams Bekak, daar herinner ik me precies weinig van. Zouden die niet mogen 'jong' zijn?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be