![]() |
Limburg dan toch onafhankelijk?
Lees het artikel via deze link en dan ken je al een goede reden om ook de Limburgse eis te erkennen. ;-)
Voor mij moeten we nu niet te hard van stapel lopen, dat doe ik over andere zaken ook niet. |
Ik post ook even het artikel:
Citaat:
|
U bewijst hier de onzin van het Vlaams-nationalisme, voor zover dat nog moest bewezen worden.
|
taalgrens=staatsgrens
|
wtf heeft dit te maken met nationalisme?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enfin... ze doen gerust hoor, elk volk mag van mij onafhankelijkheid eisen :-D Ik ben geen tiran... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vergeet niet dat Limburg een zéér strategische positie zou ligt, tussen verschillende landen in. Onafhankelijkheid houdt ook verplichte investeringen in, doordat bepaalde diensten (van de staat of privé) in Limburg gecentraliseerd moeten worden. Dat alles houdt ongetwijfeld een boost van hun economie in. Bovendien heeft de verstandhouding van Limburgers met de Duitsers, de Walen en Nederlanders een voorsprong op deze in de rest van het land. Ik zou er écht wel veel vertrouwen in hebben. Ook in de regio van Luik trouwens. Daar hanteren ze de slogan "Force �* l'avenir". Zij delen hun stategische positie dan ook met die van ons.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be