![]() |
Belgen zijn pessimisten en defaitisten.
Naar aanleiding van het WK.
|
Een glas is niet half leeg, of half vol, maar is dan gewoon 2 keer te groot voor de job.
Mare, "Echte Belgen", voor zover ze bestaan, zijn Frankenstein sheeple. |
Citaat:
Hier in België met hetzelfde palmares (eerste wedstrijd met moeite gewonnen) is het gezaag en geklaag. |
Citaat:
Dat ze in Nederland wel een echt land hebben, en geen Frankenstein staatje dat Frankrijk en Nederland een kloot moest aftrekken, da's een aardig verschil. |
Citaat:
Dat is wat anders dan verafgoden. ;-) ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Die ganse idolatrie kan me echter gestolen worden. Ik geniet van een mooie sportwedstrijd maar na de wedstrijd kan ik totaal niet begrijpen men daar dan nog mee bezig blijft ? Wat heb JIJ of IK dan gewonnen ??? Totaal niks....geen EURO geen cent NADA en geen enkele sportman heeft mij ooit voorgesteld om mijn factuur te betalen. Maar goed het niveau van de gemiddelde mens dom als ze zijn is nu eemaal niet hoog en de meeste mensen hebben ook niet veel anders in hun leven om zich over te verheugen.:| Het is eens wat anders dan in de file staan op de ring of aan de kassa van den Aldi. Trouwens alles is maar zo belangrijk dan de aandacht die de media er aan besteed. |
Citaat:
Ik denk dat de grootste fans van De Rode Duivels vlaamsnationalisten waren en altijd zijn geweest. Het zwaartepunt van die fans zit ook bij het VB. Dat verklaart het mindere enthousiasme nu het WK plaatsvindt in een Islamitisch land. Denk daar maar eens over na. |
Citaat:
|
Zelfs als ze een zekere dood in de ogen kijken denken ze nog dat ze gewoon kunnen opgeven. Zo werkt het niet. Ze zijn allemaal ziek, de massa. Ze zijn nooit serieus. Het is allemaal maar een spelletje voor hen. -lol-
Voor grof geld heb je geen andere keuze dan je eigen leven te riskeren. Zo werkt de wereld... Iedereen erodeert zijn kuttige bestaan voor geld. Neem dat niet lichtzinnig op. :lol: |
ah gaat dit over fc jupiler die dit weekend tegen fc couscous moeten, ... ik zit al met grote belangstelling uit te kijken naar de bokmatch in Molenbeek en Anderlecht
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vlamingen zijn realisten en zien dat deze bejaardenclub geen WK kan winnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/...m-wk-te-winnen |
Den Dadee mag zijn truitje terug in de kast hangen...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be