![]() |
Politie Brussel: "Hopelijk verliezen de Rode Duivels tegen Marokko
Het is ver gekomen hé!
Uit vrees voor rellen, indien de Duivels zouden winnen tegen Marokko, hopen de agenten dat de Belgen verliezen (of een gelijkspel halen). Voetbal een feest! De kloten van Schoof ja. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221124_97739654 Waarom politie en handelaars in Brussel hopen op gelijkspel bij match België-Marokko: “Op het ergste voorbereid De wedstrijd België-Marokko van zondag zorgt voor grote spanning in Brussel. Verschillende café-uitbaters zullen de match niet uitzenden en de politie laat versterkingen en waterkanonnen aanrukken. Allemaal uit angst voor rellen na de wedstrijd, net zoals vijf jaar geleden na de plaatsing van Marokko voor het WK. |
Citaat:
Voor alles en nog wat roepen ze omdie reden een verbod in maar nooit voor voetbal terwijl daar zelfs op voorhand duidelijk wordt geroepen dat het er gaat stuiven. Ik heb het dan over nationaal voetbal waar ze ook hun kak intrekken. Er zijn 3 dingen onschendbaar. De Koning....Voetbal en Alcohol. |
Citaat:
Daar zal veel volk naar gaan kijken. |
dit wordt leuk
|
Citaat:
|
Allez, justitie zal veel werk bijkrijgen, verzet tegen politie daar staat vervolging op. Minister VVQ heeft dat geregeld.
Dit wordt lachen geblazen. Rechter: u hebt een agent 5 dagen werkonbekwaam geslagen, daar zijn beelden van. Beklaagde: ja meneer de juge Rechter: dan veroordeel ik u tot 10 uur gemeenschapsdienst. |
Ik ben eens benieuwd.
Toch raar dat de VRT hierover niets bericht. |
Dat past niet in het multicultureel kraam hé....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Winnen of verliezen maakt weinig uit voor het krapuul :
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/11...-wk-wedstrijd/ |
Lang leve de multicultuur :
![]() ![]() |
De Rode Duivels hebben ook verloren 0-2 zelfs.
Een ware knoeiboel was het, even naar gekeken. Had de trainber niet het mooiste voorbeeld van toen zij tegen Canada speelden en de Canadezen allemaal vers 'bloed/bankzitters'begonnen in te zetten? Ook Marokko heeft dat gedaan. Heeft men hen laten winnen om de rellen die zich eventueel zouden kunnen voordoen uit te schakelen? Of was het gewoon een knoeiboel? De eerlijkheid gebiedt mij te schrijven dat ik geen voerbalfanaat ben. Imke zag er wel goed uit, dit even vollledig terzijde zijnde. |
Citaat:
https://www.hln.be/videos/productie/...gerhout-342645 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Artikeltje somde dat op. Enorme versnelling van de globalisering. -Val van de Berlijnse muur. -De digitale revolutie. En dan waren er nog een paar katalysatoren. De wereld is een dorp zoals die promoters beweren. |
Uit curiositeit: is dit in bepaalde streken een vreugdegebaar of betekent het gewoon "de pot op"? Op het nieuws waren er zo een paar bezig tijdens het obligate vriendschappelijke voetbalfeestje.
![]() En Close die ze "crapuul" noemt. Zelfs Sarkozy kwam daar indertijd niet mee weg :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be