![]() |
Mali wijst alle NGO's met Franse connecties uit
Mali bans NGOs funded or supported by France.
https://www.africanews.com/2022/11/2...ed-by-france// Dient Frankrijk nu blij te zijn omwille van de besparing op zogenaamde 'ontwikkelingshulp' of eerder teleurgesteld om het verlies aan invloed in Afrika? |
Ik ben zeer blij voor Mali, nu ze die parasieten hebben uitgewezen.
|
Het zou mij niet verbazen dat deze trend elders te zien is. In Suriname is WOKE & Agenda 2030 zwaar geïnfiltreerd in de NGO wereld. En is overigens mede ook de reden dat ik uit de NGO wereld gestapt ben. In 2015 begon meen ik deze waanzin en wij zitten nu op een punt dat het allesomvattend verstikkend is geworden.
Mijn ervaring is dat locals deze transgender indoctrinatie totaal maar dan ook totaal niet zien zitten. In ieder geval heel goed van Mali. |
Citaat:
|
Citaat:
overtuigen $. Ik schat dat Suriname vrij koopbaar is op dat gebied. |
Citaat:
(..) Voorheen konden armen ook nog een kruimeltje meepikken van het geheel maar deze nieuwe club is daar zelfs te gierig voor. Elke morgen is er op de radio een quiz waarin je mag raden naar de sustainable goals van Agenda 2030. Ik mag hopen dat de radiopresentator aan deze quiz nog wat overhoudt. Die high moral ground waar je het over hebt blijft mij verbazen. In Suriname gaat deze propagana het éne oor in en het andere oor uit nochtans. |
Mali doet wat groep Wagner en dus Moskou hen oplegt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ze begrijpen niet dat de nieuwe maffia-bazen even erg en slecht zijn. |
Citaat:
De groeiende weerstand is de reden waarom de VS een muur in Europa aan het bouwen zijn ook, om vrije wereldhandel te vervangen door VS gecontroleerde handel. Dat heeft de botten te maken met de Europese belangen. Integendeel. Europa is hier slechts instrument. Net als Oekraïne. Ik wou dat er wat meer weerstand uit Europa zelf zou komen. We zijn fucking zelf een kolonie aan het 'worden'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de eerste die hier nog met een eveloppe voor artsen zonder grenzen of oxfam staat die gaat hard moeten lopen dat m van mijn oprit is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be