Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Tuurlijk hebben ze een hekel aan ons! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=267153)

epicurist_dirk 28 november 2022 20:00

Tuurlijk hebben ze een hekel aan ons!

https://www.hln.be/binnenland/jullie...8c320b27b610be

epicurist_dirk 28 november 2022 20:15

[quote=epicurist_dirk;10074192]https://www.hln.be/binnenland/jullie...8c320b27b610be

https://www.hln.be/video/productie/m...ren-beu-342829

https://www.hln.be/binnenland/vtm-ni...kken~a22d9ee9/

:roll:

Herr Flick 28 november 2022 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk (Bericht 10074192)

Voorwaar, de heer is waarlijk opgestaan, we hebben er ene gevonden die meerdere hersencellen onafhankelijk van elkaar kan laten werken en een logische gevolgtrekking kan maken van verschillende losstaande feiten.

Daar drink ik nu ene op !

Dadeemelee 28 november 2022 23:29

Wat wil je, extreemrechtse Marokkanen die extreemrechtse Vlamingen zitten op te fucken.

Extreemrechts feestje.

Herr Flick 28 november 2022 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10074256)
Wat wil je, extreemrechtse Marokkanen die extreemrechtse Vlamingen zitten op te fucken.

Extreemrechts feestje.

hoe kunt ge daar nu een extreemrechts feestje mee bouwen, ... ? met mierezoete thee en baklava, nee merci.

Dadeemelee 28 november 2022 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10074257)
hoe kunt ge daar nu een extreemrechts feestje mee bouwen, ... ? met mierezoete thee en baklava, nee merci.

Thee, Jupiler of Wodka. Het zijn altijd de extremisten die het verkloten. Ik heb ook foto’s gezien van Marokkaanse supporters die de rommel van ‘hun’ extremisten opkuisten. :|

Herr Flick 28 november 2022 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10074259)
Thee, Jupiler of Wodka. Het zijn altijd de extremisten die het verkloten. Ik heb ook foto’s gezien van Marokkaanse supporters die de rommel van ‘hun’ extremisten opkuisten. :|

Ja ja daar komen ze wat laat mee Dadeemelee, voor mij hebben ze het meer dan 20 jaar geleden al zwaar verkloot en hun ware aard getoond, ik trap niet in die reclame campagnes van het islamtisch bureau voor desinformatie.

Dadeemelee 28 november 2022 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10074261)
Ja ja daar komen ze wat laat mee Dadeemelee, voor mij hebben ze het meer dan 20 jaar geleden al zwaar verkloot en hun ware aard getoond, ik trap niet in die reclame campagnes van het islamtisch bureau voor desinformatie.

We praten hier nu wel over voetbal. Denk jij dat bijvoorbeeld de Beerschot en Anderlecht amokmakers ‘allochtonen’ zijn? ;-)

Herr Flick 28 november 2022 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10074263)
We praten hier nu wel over voetbal. Denk jij dat bijvoorbeeld de Beerschot en Anderlecht amokmakers ‘allochtonen’ zijn? ;-)

Die marginalen mogen ze voor mijn part ook afknallen. Als ge omwille van een debiel spelleke wat rel gaat schoppen ,mensen hun eigendom etc gaat vernielen, dan is uw leven in mijn ogen geen sikkepit waard. In tegendeel een veel te dure kost die beter uit de maatschappij wordt weggesneden.

Dadeemelee 29 november 2022 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10074268)
Die marginalen mogen ze voor mijn part ook afknallen. Als ge omwille van een debiel spelleke wat rel gaat schoppen ,mensen hun eigendom etc gaat vernielen, dan is uw leven in mijn ogen geen sikkepit waard. In tegendeel een veel te dure kost die beter uit de maatschappij wordt weggesneden.

Ja uiteraard. Wat is het nut om als je ploeg of presidentskandidaat of als je je slecht voelt rel te gaan schoppen.
We mogen hier nog van geluk spreken dat die idioten geen AR-15 kunnen kopen in den Aldi.

Universalia 29 november 2022 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10074268)

Het ging niet meer om het voetbal maar om winkels te gaan plunderen.

Zelfs sommige marokkaanse winkeluitbaers konden er niet met lachen, veroordeelden het bzelfs.

Intussen zijn de amokmakers al allemaal terug vrijgelaten.

Gevangenis in en alles wat er stukgemaakt is betalen? De betere optie?

Of gewoon huiswaarts sturen, daar zullen ze het zo niet durven uithangen denk ik.

TV-verslaafde 29 november 2022 00:38

"Elke keer als er een feest is moeten jullie het verpesten."

Bruiloft.
Vuurwerk.
WK.

"Neen, wij zijn moslims."

Tja, het "beest" moet er ergens uit. En er zijn al veel verbodsborden in de islam.

Anderzijds als ze kicken op een kat en muis spel met de flikken. Dan wordt er weer ene door een verdwaalde kogel.... En dan is het "racisme".

Ze moeten meer bidden en minder kicken op machtspelletjes met flikken. Modder en bloed.... Oehoe.

Modder en bloed...

TV-verslaafde 29 november 2022 00:50

?

Er zullen zeker flikken zijn die nog "geloven" in intimidatie en de edgelord spelen.

Maar of er iets plakt.

Nope, ga je daar al soldaten voor gebruiken? De "opstand" ten allen koste neerslaan. Dit is geen opstand. Dit zijn brandhaardjes.

De Assyriërs waren in deze enorm bekend als zijnde zeer wrede soldaten....

Skobelev 29 november 2022 06:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 10074274)
Het ging niet meer om het voetbal maar om winkels te gaan plunderen.

Zelfs sommige marokkaanse winkeluitbaers konden er niet met lachen, veroordeelden het bzelfs.

Intussen zijn de amokmakers al allemaal terug vrijgelaten.

Gevangenis in en alles wat er stukgemaakt is betalen? De betere optie?

Of gewoon huiswaarts sturen, daar zullen ze het zo niet durven uithangen denk ik.

Op tv zei men gisteren dat bij een vorige keer er 800 waren opgepakt en slechts 2 veroordeeld...tot zover het departement justitie in België.

Het zou er nog aan ontbreken dat diegene, van hun soort, die zijn winkel vernield ziet het NIET zou veroordelen, niet?

pajoske 29 november 2022 08:57

Hoe zou het komen dat er in Limburg helemaal geen problemen waren? Op uitzondering van een aantal zatlappen in Neeroeteren?

Herr Flick 29 november 2022 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 10074348)
Hoe zou het komen dat er in Limburg helemaal geen problemen waren? Op uitzondering van een aantal zatlappen in Neeroeteren?

die zijn misschien met nen bus naar brussel getrokken ? of met hun neef in zijn gehuurde lamborghini ?

Wat ook zou kunnen is, dat er in Limburg gewoon genoeg geiten en schapen voorhanden zijn natuurlijk, wie zal het zeggen ?

maddox 29 november 2022 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 10074348)

De agenten zijn de PV's nog op hun notenbalken aan't noteren.

quercus 29 november 2022 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10074256)

Extreemrechts feestje.

Zever, gezever…

Zipper 29 november 2022 12:23

Een waarheid als een koe in "Doorbraak" :

"De politici van links en het centrum hebben de allochtone stemmen nodig, en de grote diversiteitsdoctrine, door de monarchie sterk gepromoot, moet dit land een schijn van eenheid-in-verscheidenheid geven. Dus moeten we dit soort uitwassen er maar bij nemen"

metten 29 november 2022 12:39

"wij geven onze straten en pleinen niet aan een bende onverlaten” Zei Verlinden. Toen een politieke partij in het verleden iets gelijkaardigs verkondigde en zei dat er voor de politie no-go zones zijn werd er flink met modder gegooid door 'links'. Nu geeft zelfs een politievakbond toe dat er no-go zones zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be